كابينت ساز به طراحي، ساخت و نصب قفسه هاي دربسته و كشويي مي پردازد. مي توان گفت كه اين شغل تلفيقي از هنر و علم رياضي مي باشد. كابينت ساز بايد توانايي اندازه گيري، نصب، ساخت و ترميم قسمت هاي مختلف كابينت را داشته باشد.
مهمترين ويژگي كه اين افراد بايد داشته باشند دقيق بودن است. برخي مواقع دقيق نبودن باعث اشكالات و يا مشكلات مهمي مي شود. و گاهي ظرافت و دقت را در كارهاي آنها مي تواند از بين ببرد. بنابراين اين افراد بايد دقت زيادي به جزئيات داشته باشند. ويژگي دومي كه در كابينت ساز بودن اهميت زيادي دارد ابتكار داشتن است.
آنها بايد بتوانند از فضاهاي كوچك بهترين استفاده را داشته باشند و لازمه اين كار ابتكار داشتن است. هم چنين بايد توانايي مشورت دادن به مشتري در رنگ، مدل، نوع چوب و … را داشته باشد. كابينت سازها براي جذب مشتري و دائم كردن مشتريان خود بايد خوش قول باشند تا مردم بتوانند به آنها اطمينان كنند.
2. فضاي شغلي و فرصت شغلي كابينت سازها
كابينت سازها مي توانند در كارگاه مشغول به كار شوند. اين كارگاه ها به دليل وجود دستگاه هاي مختلف و نوع فعاليتي كه دارند بزرگ است و معمولا در حاشيه شهرها وجود دارند. برخي از كابينت سازها هم كارگاه خود را از مغازه اي كه نمونه كارهايشان را در آن قرار مي دهند جدا كرده اند. به اين صورت كه در مغازه تعدادي كابينت كه خودشان طراحي كرده اند به عنوان نمونه كار قرار داده اند.
افرادي كه مهارت كافي و لازم را دارند خود به طور مستقل فعاليت مي كنند. البته نياز به سرمايه نيز دارد. اما اگر افرادي تازه كار باشند در ابتدا در كنار شخصي ماهر و متبحر فعاليت مي كنند تا مهارت هاي مهم و لازم را كسب كنند و سپس مستقل شوند. كه بعد از كسب تجربه و مهارت سرمايه اوليه براي شروع كار را هم نيز بدست آورند.
3. وظايف و مسئوليتها كابينت ساز
اندازه گيري دقيق و ترسيم نقشه هاي اجرايي
طراحي كابينت بر اساس فضا و سليقه مشتري
شناخت كامل به ابزار مورد استفاده در كابينت سازي
رعايت اصول ايمني و پيش گيري از اتفاق هاي ممكن
نصب قسمت هاي مختلف كابينت
مشورت دادن به مشتري در خصوص ابزار هاي مورد استفاده
كنترل و نظارت بر تمامي كارها
4. درآمد حاصل از شغل كابينت سازي
امروزه كابينت جزء وسايل و ابزار هاي جدا نشدني از آشپز خانه است كه به شدت مورد توجه افراد قرار مي گيرد. بنابراين با طراحي هاي فوق العاده اي كه وجود دارد از كمترين فضا بهترين استفاده را مي برند. بنابراين كابينت سازي جزء شغل هاي است كه هميشه مورد نياز جامعه مي باشد.
بنابراين درآمد حاصل از اين شد مي تواند مورد قبول باشد. البته ناگفته نماند كه ميزان درآمد شما به معيار هاي مهمي از جمله تجربه، مهارت، كيفيت، خوش قول بودن و به روز بودن شما در زمينه طراحي و ساخت كابينت موثر مي باشد. بنابراين نمي توان مبلغ دقيقي را اعلام كرد. زيرا براي افراد مختلف با شرايط كاري مختلف متفاوت است.
5. مهارت هاي لازم در شغل كابينت سازي
در ابتدا بايد بگوييم كه اين شغل مناسب افرادي است كه از سن كمي برخوردار هستند. زيرا در اين كار سختي هاي وجود دارد كه نياز به سالم بودن جسم شما دارد. بنابراين اگر در سني بالا قرار گرفته ايد و تازه تصميم بر فعاليت در اين حوزه را داريد بهتر است از انتخاب اين شغل صرف نظر كنيد.
بهتر است اين شغل را از جواني انتخاب كنيد كه بعد از چند سال تجربه و مهارت بيشتر بتوانيد حرفه اي شويد. و درآمد مد نظر خود را داشته باشيد.
به طور كلي فعاليت خود را مي توانيد با داشتن دو نيرو آغاز كنيد و با گسترش كارگاه خود و سفارشاتي كه قبول مي كنيد اين مقدار را افزايش دهيد.
روند كار در اين شغل به اين صورت است كه ابتدا اندازه گيري مي شود. سپس قيمت را مشخص مي كنند و در اختيار مشتري قرار مي دهند اگر مورد تاييد آنها قرار گرفت به ادامه كار مشغول مي شوند. سپس طرح مناسب براي آشپزخانه را تعيين مي كنند و با موافقت مشتري شروع به ساخت كابينت در كارگاه مي كنند. بعد از اتمام كر شروع به نصب كابينت در آشپزخانه مي كنند.
ساخت كابينت به طور متوسط يك هفته طول مي كشد. كه البته بستگي به اندازه آشپزخانه و موارد ديگر هم دارد. ساعت كاري اين افراد به خودشان بستگي دارد. و مانند كارهاي كارمندي نيست كه حتما بايد در ساعت 8 تا 3 بعد از ظهر فعاليت كنند. اين افراد مي توانند در ساعات مد نظر خود مشغول به كار باشند.
6. كلام آخر
در اين مقاله سعي كرديم پارامترهاي مهم در شغل كابينت سازي را براي شما تعيين كنيم. كه اگر در ابتداي اين شغل هستيد و ترديد داريد در انتخاب آن، با خواندن اين مقاله بتوانيد هدف خود را از انتخاب اين شغل تعيين كنيد و به صورت هدفمند در مسير خود گام برداريد.
منبع : estekhdam.in
ميزان كارمزد معاملات در بورس براي هر خريد چقدر است؟
كارگزاران افرادي هستند كه به سازمان بورس و معاملات بورسي متصل مي باشند. افرادي كه قصد ندارند خودشان وارد بازار معاملاتي شوند، با سپردن سرمايه اوليه خود به صندوق هاي سرمايه گذاري، اقدام به خريد و فروش سهام نمي كنند. بلكه اين معاملات را كارگزار انجام مي دهد.
در اين مسير نيز لازم است كارمزدي براي انجام معامله به كارگزار پرداخت شود. اين هزينه از پيش تعيين شده است. به اين صورت كه كارمزد معاملات در بورس براي خريد هر سهام، حدودا بايد مبلغي معادل نيم درصد خريد معامله باشد.
در حالي كه اگر كارگزار اقدام به فروش سهامي نمود، بايد يك درصد از مبلغ فروش را به عنوان كارمزد معاملات در بورس دريافت نمايد. كارمزدي كه در زمان خريد سهام به كارگزار اختصاص داده مي شود، به ۵ قسمت مختلف تقسيم مي شود.
بخشي از اين نيم درصد كارمزد به سازمان بورس، بخشي به شركت بورس، بخشي به شركت كارگزاري، بخشي به شركت سپرده گذاري و در نهايت بخشي به شركت فناوري بورس اختصاص مي يابد. در حالي كه كارمزد معاملات در بورس در زمان فروش سهام، علاوه بر اين پنج شركت، به اداره ماليات نيز بايد بخشي اختصاص داده شود.
پس بايد بگوييم خريد سهام بورس مشمول قانون مالياتي نمي شود. اما فروش سهام داراي ماليات است و بخشي از سود آن به ماليات تعلق مي گيرد.
“پيشنهاد ميكنم محتواي بورس چيست را بخوانيد”
آيا كارمزد معاملات اوراق مشاركت، اوراق اجاره و بورس يكسان است؟
برخي بر اين باور هستند كه تمامي كارمزد هاي معاملاتي كه توسط كارگزاران انجام مي شود، به يك ميزان هستند. اما بايد بگوييم كه هر شركت كارگزاري، براي انجام معاملات اوراق مشاركت و اوراق اجاره و …. كارمزد متفاوتي دريافت مي كند. اما به طور كلي كارمزد معاملات در بورس بسيار اندك مي باشد.
زيرا حدود ۰.۵% كارمزد خريد سهام و ۱% كارمزد فروش سهام به كارگزار تعلق مي گيرد. البته اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه از ۱% كارمزد فروش سهام، ماليات نيز كسر مي شود كه برخي تصور مي كنند اگر از اين سرمايه گذاري كسب سود كرده باشند ماليات از آنها كسر مي شود.
در حالي كه چنين نيست و به طور كلي ماليات از مبلغ فروش كسر خواهد شد. در نهايت نيز بايد بگوييم كه تمامي اين محاسبات كارمزد معاملات در بورس به صورت خودكار توسط كارگزار انجام مي شود و پس از كسر، سود خالص به حساب سهامدار واريز مي شود. پس نيازي نيست سهامدار پس از دريافت سود سهام خود، مبلغي را به شخص خاصي يا صندوق سرمايه گذاري خاصي بپردازد.
نكات مهم در خصوص نحوه محاسبه كارمزد كارگزاري ها
برخي از مهمترين نكاتي كه لازم است پيش از سرمايه گذاري سهام در كارگزاري ها بدانيد عبارتند از:
-تمامي معاملاتي كه در بازار بورس توسط كارگزار انجام مي شود، نياز به پرداخت كارمزد دارد. در صورتي كه كارگزاري اقدام به خريد سهام براي سهامدار نمايد، نيم درصد كارمزد معاملات در بورس دريافت مي كند و در صورتي كه اقدام به فروش سهام نمايد يك درصد كارمزد دريافت خواهد كرد.
-كارمزد كارگزار به صورت خودكار از سود سهامدار كسر شده و ديگر نيازي نيست سهامدار به صورت دوره هاي مشخص، مبلغ اضافي را به صندوق واريز كند. با اين كه بسياري از شركت ها بايد به صورت سالانه اضهار نامه اي از عملكرد خود تهيه كنند، اما اين مسئله براي معاملات بازار بورس ضروري نخواهد بود.
-كارمزد معاملات در بورس براي انجام معامله و خريد و فروش سهام در بازار بورس، فرابورس، اوراق مشاركت، اوراق تسهيلات مسكن، اوراق اجاره و … يكسان نمي باشد. زيرا هر ورق بهادار نرخ خاص خود را داشته و از اين رو نيز كارمزد خريد و فروش هر يك از اين اوراق بهادار نيز متفاوت خواهد بود.
پس بهترين شيوه اي كه مي توانيم در نظر بگيريم تا ميزان كارمزد در زمان انجام معامله به چشم نيايد، نيت به دست آوردن سود بيشتر در زمان خريد سهام است.
آموزش آنلاين زبان انگليسي يكي از راحت ترين روش ها براي ياد گيري و پيشرفت.
با تغيير و گسترش روز به روز تكنولوژي يادگيري و شيوه هاي آموزش هم تغيير پيدا كرده است.
در اين مقاله آموزش زبان انگليسي بصورت آنلاين و اهميت آن را با هم بررسي خواهيم كرد.
آموزش آنلاين زبان انگليسي
شلوغي ها و روزمرگي هاي دنياي جديد ما را تا حدود زيادي از نعمت آموزش و يادگيري محروم كرده است.
به طوري ما شايد در يك ماه و يا حتي در يك سال بخواهيم به اين موضوع فكر كنيم.
اما از طرفي با پيشرفت روز افزون تكنولوژي شيوه هاي يادگيري و آموزش هم دچار تغييرات بهتري شده است.
با پيدايش آموزش و دوره هاي آنلاين، فرصت يادگيري در دنياي شلوغ بار ديگر براي ما فراهم شده است.
دوره هاي آموزشي آنلاين اين فرصت را در اختيار ما قرار داده است كه در هر كجايي كه باشيم با يك عدد گوشي هوشمند و يا لپ تاب به يادگيري بپردازيم.
در گذشته هيچوقت اين امكان براي ما فراهم نبوده كه در مسير رانندگي و يا زماني كه به مسافرت ميرويم و يا هر جايي ديگر بتوانيم به يادگيري بپردازيم.
فقط گافيست دوره آنلاين مورد نظر خود را بر روي گوشي يا لپ تاب خود اجرا كنيم و با يك هندزفري به يادگيري بپردازيم.
مزاياي يادگيري آنلاين زبان انگليسي
در ادامه شما را با برخي از مزاياي آموزش آنلاين آشنا خواهيم كرد.
اولين مزيت آموزش آنلاين را مي توانيم به اين مورد اشاره كنيم كه، به محتواي آموزشي هميشه و در سريع ترين زمان ممكن دسترسي داريم.
كافيست گوشي موبايل خود را روشن كنيم و فيلم يا صوت آموزش را اجرا كنيم.
دومين مزيت را مي توانيم به كمتر بودن هزينه هاي آموزش آنلاين نسبت به آموزش حضوري بدانيم.
سومين مزيت يادگيري آنلاين عدم نياز به رفت و آمد به محل برگزاري كلاس هاي حضوري مي باشد.
چهارمين مزيت كه يك مزيت مهم محسوب مي شود، اين مورد مي باشد كه شما مي توانيد ويدئو يا صوت آموزش را بار ها و بار ها بدون هيچ گونه محدوديتي ببينيد و استفاده كنيد.
آموزش زبان انگليسي با استاد رضا احمدپور
خب حالا كه با مزيت هاي مهم آموزش و يادگيري آنلاين آشنا شديد.
و فهميديد كه براي يادگيري بهانه هايي از قبيل كمبود وقت و... نخواهيد داشت، مي خواهيم شما را با وب سايت آموزشي استاد رضا احمدپور آشنا كنيم.
اين وب سايت زبان انگليسي را در قالب محصولات مختلف و متد هاي متنوع به شما ياد مي دهد.
جديد ترين روش هاي يادگيري زبان انگليسي
ما در وب سايت خود به شما با جديد ترين و بهترين روش هاي يادگيري، زبان انگليسي را آموزش مي دهيم.
برخي از محصولات آموزشي اين وب سايت عبارتند از:
دوره هاي برگردان
در زير قسمتي از دوره برگردان را با هم مرور مي كنيم:
[embed]https://dl.rezaahmadpour.ir/Demo/Bargardan_1/Exercise%2001-02.m4a[/embed]
براي شركت در دوره برگردان كليك كنيد.
آموزش زبان انگليسي با ترانه
در زير قسمتي از دوره ترانه را با هم مرور مي كنيم:
[embed]http://dl.rezaahmadpour.ir/Demo/Songs-course/Casablanca.mp3[/embed]
براي شركت در دوره ترانه كليك كنيد.
و
آموزش زبان انگليسي با انيميشن
آموزش زبان انگليسي با فيلم
شما با شركت در هر كدام از اين دوره ها فايل آموزشي محصول براي هميشه در اختيارتان قرار خواهد گرفت،
و خواهيد توانست در هر زمان و مكاني به يادگيري زبان انگليسي بپردازيد.
براي مشاهده دوره ها و يادگيري آنلاين بر روي عكس زير كليك كنيد.
افزايش فالوور واقعي اينستاگرام يكي از دغدغه هاي كسب و كار هاي امروزه اينستاگرام ميباشد اما قبل از آن بايد به چند تعريف كوتاه بپردازيم.
اينستاگرام شبكه اجتماعي جادوئي اين روز ها كه نه تنها در ايران بلكه در كل جهان مخاطبان بسيار زيادي را شيفتۀ خود كرده است.اينكه امروزه همه از اينستاگرام استفاده ميكنند ميتواند به حد كافي دليل خوبي براي استفاده كردن از آن باشد؛
چرا بايد از اينستاگرام استفاده كنيم؟
ولي همچنان دلايل مهم ديگري نيز براي استفاده كردن از اين شبكه اجتماعي پرمخاطب وجود دارد ، براي مثال توانايي انتشار پست هاي متنوع آن و يا داراي اكسپلور بودن آن و همچنين فيلتر نبودنش ميتواند يكي از آنها باشد.
يعني شما ميتوانيد با استفاده از اين شبكه اجتماعي ، معروف شويد و يا كسب و كارتان را راه اندازي كرده و آنرا به راحتي گسترش دهيد؛ در حالي كه اين كارها در ساير شبكه هاي اجتماعي با موانعي همچون فيلترينگ ، شخصي بودن شبكه اجتماعي و … روبروست.
چگونه ميتوانيم در اينستاگرام فالوور جذب كنيم؟
همانطور كه ميدانيم، شركت اينستاگرام (همانند شركت گوگل) الگوريتم ها و قوانيني طراحي كرده است كه شما ميتوانيد با پيروي از آنها روز به روز افزايش فالوور دهيد، ولي اگر هم كم كاري كنيد اينستاگرام شما را جريمه كرده و پست هاي شما را به افراد كمي نشان ميدهد.
پس براي افزايش فالوور واقعي بايد نكاتي را رعايت كنيد تا پيجتان مورد تاييد اينستاگرام قرار گرفته و روز به روز بزرگتر و بهتر شود. پس هرچه سريعتر شروع كنيم!
اگر ميخواهيد در اينستاگرام موفق شويد بايد يك استراتژي بسيار دقيقي داشته باشيد ، بايد تعيين كنيد كه روزانه چند بار پست بگذاريد، هميشه بايد سروقت پست بگذاريد چون اين كار ميزان اهميت شما را نسبت به كاربرانتان نشان ميدهد. بايد تعيين كنيد كه روي كدام قشر از جامعه بايد بيشتر كار كنيد ، بايد دقيقا بدانيد كه چه ميخواهيد و چه كاري لازم است براي به دست آوردنش بايد انجام دهيد.
چگونه ميتوانيم با افزايش فالوور اينستاگرام به سود بيشتري در كسب و كارمان برسيم؟ اين روزها كسب و كارها و برندهاي تجاري زيادي با هدف توسعه و پيشرفت بيزينس خود به بازاريابي شبكههاي اجتماعي روي آوردهاند و اينستاگرام يكي از محبوبترين پلتفرمها در اين زمينه است. در اين مقاله از ديجي فالوور با نكات و استراتژيهايي براي افزايش فالوورهاي خود در اين شبكه آشنا ميشويد.
اينستاگرام و فرصتهاي ايدهآل آن براي كسب درآمد
اينستاگرام يكي از محبوبترين شبكههاي اجتماعي در سراسر دنيا محسوب ميشويد كه با قابليتهايي كه در اختيار كاربران خود قرار داده است، به پلتفرمي مناسب براي كسب درآمد تبديل شده است. كاربران اين روزهاي اينستاگرام بيش از پيش در اين شبكه اجتماعي به دنبال راههايي براي بازاريابي و فروش آنلاين هستند؛ از اينرو كسب و كارهاي آنلاين كه به دنبال راهي براي افزايش فروش خود و تبليغات ارزان هستند سعي ميكنند استفادههاي موثرتري از اين شبكه داشته باشند.
همانطور كه ميدانيد لازمه فعاليت در اينستاگرام داشتن يك حساب كاربري در اين شبكه است. بعد از راهاندازي يك اكانت اينستاگرامي بايد به دنبال راههايي براي افزايش فالوور در اينستاگرام باشيد؛ چرا كه براي فروش و سود بيشتر به حضور اين كاربران اينستاگرامي در صفحه خود نياز داريد. اينستاگرام ماهانه بيش از يك ميليارد كاربر فعال دارد و همين امر سبب شده است تا كسب و كارهاي بيشتري براي حضور در اين پلتفرم به فكر استراتژيهايي كارآمد باشند.
امكانات اينستاگرام كه آن را متمايز كرده است
همانطور كه مشاهده ميكنيد در حال حاضر شبكههاي اجتماعي زيادي وجود دارند كه كاربران ميتوانند از آنها استفاده كنند؛ اما چرا اينستاگرام تا اين اندازه به محبوبيت رسيده است؟ بيشك قابليتهاي بيشمار اين برنامه است كه آن را از ديگر پلتفرم ها متمايز كرده است. طراحي اين برنامه به گونهاي است كه شما ميتوانيد افرادي را در اين شبكه دنبال كرده و پستهاي آنها را ببينيد و لايك كنيد.
همچنين قابليتهايي مانند به اشتراك گذاري استوري كه بعدها به اين شبكه افزوده شد نيز سبب محبوبيت بيشتر آن گشت و به بازاريابي در اينستاگرام كمك بيشتري كرده است. شما در اين شبكه تنها با يك كليك ميتوانيد با هزاران نفر در سراسر دنيا در ارتباط باشيد؛ به نظر شما اين موضوع تا چه اندازه ميتواند بر توسعه و پيشرفت يك كسب و كار اثرگذار باشد؟ مسلما اين فرصتي بينظير است كه با استفاده درست از آن و افزايش فالوور در اينستاگرام ميتوانيد رونق و پيشرفت بيزينس خود را به چشم ببينيد.
استراتژيهايي كارآمد براي افزايش فالوور
آيا فعاليت در اين شبكه اجتماعي و رسيدن به سود و فروش بالا به همين سادگيها است؟! فراموش نكنيد كه قبل از حضور شما در اين پلتفرم، كسب و كارهاي زيادي توانستهاند تا بيزينس و نام تجاري خود را به خوبي در ذهن كاربران اينستاگرام حك كنند. به همينخاطر براي يك كسب و كار تازه نفس و نوپا كه ميخواهد در اين شبكه فعاليت كند، بايد نقشه راه داشته باشيد؛ چرا كه در غير اينصورت ممكن است با شكست مواجه شود. البته ناگفته نماند كه يكي از كارآمدترين روشها همانطور كه ميدانيد خريد فالوور ايراني و فعال است. چگونه ميتوانيم فالوورهاي خود را در اين شبكه اجتماعي افزايش داده و به درآمد برسيم؟ براي تبليغ نام و برند تجاري خود چگونه عمل كنيم كه بتوانيم برندمان را به تعداد بيشتري از افراد معرفي كنيم؟ در ادامه با چندي از اين استراتژيها بيشتر آشنا ميشويم.
اينفلوئنسرها؛ راهي موثر براي افزايش فالوور در اينستاگرام
اينفلوئنسر ماركتينگ يك راه كارآمد براي افزايش دنبال كنندههاي يك صفحه اينستاگرامي به شمار ميرود. در اينستاگرام افراد فعالي حضور دارند كه با بالا بردن فالوورهاي خود و معروف كردن پيجشان اقدام به معرفي و تبليغ برندهاي تجاري و كسب و كارهاي مختلفي ميكنند. از اينرو شما نيز به عنوان يك برند و بيزينس تجاري ميتوانيد تبليغات خود را به اين اينفلوئنسرها سپرده و در مدت زمان كوتاهي شاهد افزايش فالوورهاي خود باشيد. يكي از معيارهاي محبوبيت و قابل اطمينان بودن در اينستاگرام، تعداد فالوورها و لايكها و در كل تعامل يك صفحه اينستاگرامي است. بنابراين پرواضح است كه به هر ميزان اينفلوئنسري كه براي تبليغات پيج خود استفاده ميكنيد شناخته شده تر باشد، شما نيز بازخورد بهتري از اين تبليغات خواهيد گرفت.
استراتژيهايي براي افزايش فالوور در اينستاگرام
چرا خريد و فروش اينستاگرامي رونق گرفت؟
تا چند سال پيش، فيسبوك به عنوان مكاني براي خريد و فروش درآمده بود اما نتوانست ميان همه كاربران اينترنتي جا باز كند و فقط در ميان عده محدودي اين خريد و فروشها وجود داشت. اينستاگرام اما خيلي زود جاي خود را در دل كاربران باز كرد. اين اتفاق به سه دليل رخ داد:
– دسترسي آسان به اينستاگرام از دلايل اصلي رونق كسب و كار در اين شبكه اجتماعي است. يك گوشي هوشمند كافي است تا در هر لحظه و هر مكان به اينستاگرام متصل شد اما دسترسي به فيس بوك براي افراد كمحوصله و ناآشنا به اينترنت سخت است.
– فيس بوك محتويات صفحات را براي همه عضوهاي آن نشان نميدهد و فقط بخشي از آنها را به صورت تصادفي انتخاب كرده و محتويات را روي home آنها نشان ميدهد.
ساير عضوها يا بايد خودشان به اين صفحات مراجعه كنند يا مدير پيج بايد مقدار پولي را به حساب فيس بوك واريز كند تا محتويات صفحهاش را روي home همه اعضايش نشان دهد.
- – از طرفي اينستاگرام فيلتر نيست و همين موضوع دسترسي كاربران را بسيار راحتتر كرده است.
- – دلايلي كه شما در اينستاگرام به موفقيت دست پيدا ميكنيد عبارتند از:
- – كاربران بيشتر به شبكههاي اجتماعي سر ميزنند تا وبسايت شما
- – يك كانال ارتباطي و بدون واسطه براي مخاطبان
- – ميتوانيد از خودتان دفاع كنيد.
- – ميتوانيد محتوا توليد كنيد.
فروش لباس، روي بورس
اگر به صفحات مختلف اينستاگرام سر زده باشيد، حتما متوجه شدهايد كه فروش انواع لباس، يكي از پررونق ترين راه هاي كسب درآمد از اينستاگرام است.
«مجيد رضايي» يكي از كساني است كه در اين زمينه بسيار فعال است و انواع و اقسام تيشرت، شلوار و لباسهاي مختلف را از اين راه به فروش ميرساند.
او در مورد نحوه كار خود ميگويد: «من چند سالي بود در پاساژ ميلاد نور بوتيك داشتم اما نتوانستم از پس اجارههاي سنگين بربيايم و مجبور شدم مغازه خود را پس دهم.
پس از آن بود كه به استفاده از اينستاگرام روي آوردم و شكر خدا راضي هستم. اگر در اين كار پشتكار داشته باشيد ميتوانيد به درآمدهاي بسيار خوبي دست پيدا كنيد و همه چيز به حوصله شما بازميگردد.
در مغازهها قيمتها حداقل دو، سه برابر قيمت خريداري شده است تا بتوان با آن، هم اجاره و مخارج مغازه را درآورد و هم حاشيه سود مناسبي براي خود كسب كرد؛
بهطور مثال يك پيراهن ساده ۲۰ هزار توماني حداقل ۶۰ هزار تومان به فروش ميرسد. در اينستاگرام اما چون ساير هزينهها را نداريم اين محصولات را با قيمت پايينتر عرضه ميكنيم كه باعث ميشود مشتريان خوبي پيدا كنيم.
همين پيراهن ۶۰ هزار توماني را ما ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان ميفروشيم كه هم به نفع ماست و هم به نفع خريداران. درآمد من به صورت ميانگين به ۳ ميليون در ماه ميرسد و در برخي مواقع و مناسبتها نيز تا ۵/۳ و ۴ ميليون نيز درآمد داشتهام.
. اينجا همه چيز به خودت بستگي دارد. بعضيها ممكن است فقط ماهي ۵۰ هزار تومان درآمد داشته باشند اما بعضيها ۱۰ ميليون تومان.»
خلاقيت، حرف اول
در اينستاگرام البته تنها واردكنندگان نيستند كه درآمد دارند و هر فردي با خلاقيت خودش ميتواند درآمدهاي خوبي كسب كند. فروش انواع زيورآلات و دستبندهاي مختلف يكي ديگر از بازارهاي پررونق در اين فضاي مجازي است.
«آيدا جلالي» كه صاحب يكي از صفحات است و در حدود ۷۰هزار دنبالكننده دارد، ميگويد: «من در حدود يك سال و نيم است كه محصولاتم را در اينستاگرام به فروش ميرسانم. ابتدا اين دستبندها را براي خودم درست ميكردم.
پس از مدتي كه دوستان و آشنايان از كار من تعريف ميكردند، گفتند كه كارهايم را بفروشم.
همچنين من آدمي نيستم كه بخواهم از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر كار اداري انجام دهم ؛ براي همين تصميم گرفتم محصولات خودم را از طريق اينستاگرام به فروش برسانم.
من ليسانس زبان ايتاليايي دارم و به كار تدريس زبان مشغول هستم و در ساعتهاي فراغت خودم اين كار را انجام ميدهم. به نظرم اينستاگرام فضايي بهتر از فيس بوك است چون همه در فيس بوك عضو هستند اما در اينستاگرام تنها جوانان و قشر خاصي از مردم حضور دارند.»
از اينستاگرام به مغازه
در اينستاگرام برخي فروشندگان هم هستند كه با سودهاي مناسب فروش محصولاتشان توانستهاند يك مغازه براي خودشان دست و پا كنند.
در واقع اينستاگرام براي اين افراد به سكويي براي پرش تبديل شده است. «مريم حيدري» يكي از اين افراد است. او در ابتدا مغازه داشته اما به دليل نداشتن سود مناسب آن را رها كرده و به كسب درآمد از اينستاگرام روي آورده است.
بعد از گذشت يك سال و جذب مشتريهاي دائم او توانست يك مغازه براي خودش در خيابان ميرداماد اجاره كند و در آخر هر ماه سود خالص خودش چيزي در حدود ۷ ميليون تومان است. او البته از فضاي سنگين رقابت در اينستاگرام هم حرف ميزند و ميگويد: «در اينجا رقابت بسيار بيشتر از مغازههاست.
شما تعداد زيادي فالوور داريد كه نميدانيد كدام يك مشتري هستند و كدام يك رقيب شما. رقيب تان شما را قدم به قدم دنبال ميكند و با الگوبرداري از شما رقابت را سخت ميكند.
همچنين برخي مشتريهاي شما را در صفحهتان پيدا ميكنند و محصول مشابه شما را با قيمت پايينتري به مشتريها پيشنهاد ميدهند. همچنين در چند وقت اخير پيجهاي فروش محصولات بسيار زياد شدهاند و همين موضوع سبب شده تا از فروش همه كاسته شود.
من واقعا نميدانم اين همه صفحه چگونه ميتوانند دنبال كنندگان خود را نگه دارند و براي جذب آنها چه برنامههايي دارند. به نظرم در اينترنت و دنياي مجازي نميتوان ماندگار شد.
بنابراين از اين راه و روش بايد به هدفهاي ديگري برسيم؛ مثلا من توانستم با صفحه اينستاگرام خودم يك سري مشتري ثابت پيدا كنم و الآن خيالم بابت فروش راحت است و كمتر در اينستاگرام حضور پيدا ميكنم.
براي رسيدن به اينجا خيلي وقت گذاشتم و يادم هست در يك سال اول راهاندازي صفحه خودم در اينستاگرام، شايد در حدود ۱۵، ۱۶ ساعت حضور مستمر داشتم و هر يك ساعت محصولات خودم را تبليغ ميكردم. در حال حاضر اما بيشتر از ۳، ۴ ساعت در روز بر روي صفحه خودم وقت نميگذارم. »
بازار جديدي به نام خريد و فروش صفحات اينستاگرامي
همانطور كه در ابتداي گزارش نيز گفته شد، علاوه بر خريد و فروش در اينستاگرام، رقابت شديدي براي افزايش فالوور ها و افزايش لايك اينستاگرام و فروش آنها در گرفته است.
در ابتدا خريد و فروش صفحات اينستاگرامي به صورت شخصي بود و برخي افراد، صفحات خود را كه فالوورهاي زيادي جذب كرده بود با قيمت توافقي به فروش ميرساند.
ماجرا اما كمكم حرفهايتر شد و پاي شركتهاي مختلفي براي خريد و فروش صفحات اينستاگرامي و همچنين افزايش لايكها باز شد.
در حال حاضر بازار به صورتي درآمده كه قيمتها كاملا مشخص است و هر خريدار ميداند هر صفحه با چه تعداد دنبال كننده را به چه قيمتي ميتواند بخرد.
قيمت خريد يك صفحه از ۵۰ هزار تومان شروع ميشود و حتي به ۱۰۰ ميليون تومان هم ميرسد. قيمتها بستگي به تعداد دنبال كنندههاي يك صفحه دارد و شما با بودجه خود ميتوانيد صفحه مورد نياز خود را خريداري كنيد؛
به عنوان مثال صفحهاي كه ۵۰ هزار تومان قيمت دارد، تنها هزار دنبالكننده دارد و قيمتها با افزايش تعداد دنبال كنندگان صفحه به صورت پلكاني افزايش پيدا ميكند؛ مثلا يك صفحه با تعداد ۲۰۰ هزار دنبال كننده در حدود ۹ ميليون تومان قيمت دارد.
درآمدهاي نجومي براي نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ ساله!
شايد باورش سخت باشد كه در حال حاضر نوجوانان خوشفكر و با حوصله ۱۳ تا ۱۹ ساله از راه اينستاگرام، درآمدهاي باورنكردني كسب ميكنند كه در برخي مواقع از حقوق كارمندان و مهندسان نيز بيشتر است.
يكي از اين افراد «سپهر تاج بخش» نام دارد كه متولد سال ۱۳۷۸ است و به گفته خودش حدود ۷ ميليون تومان در ماه از اينستاگرام درآمد دارد! او در مورد فوت و فن كار خودش به «زندگي ايده آل» ميگويد: «كار من به همين سادگيها نيست كه تصور ميكنيد.
من از صبح تا شب پاي اينستاگرام هستم و همه چيز را طبق اصولي كه در اين مدت ياد گرفتهام پيش ميبرم؛ بهعنوان مثال من متوجه شدهام صفحات داراي مطالب علمي عامهپسند و داستاني بهشدت طرفدار دارد و خيلي زود دنبال كننده به همراه خودش ميآورد.
يا اينكه بايد از راه تجربه به اين موضوع دست پيدا كنيد كه بهترين زمان براي تبليغات در صفحه شما چه زماني است، چند بار در روز تبليغ كنيد و فاصله زماني بين هر تبليغ چقدر باشد.
به عنوان مثال ساعت ۷ تا ۱۰ شب بهترين زمان براي تبليغات در صفحات اينستاگرم است. ». «سروش اميدي» نيز در مورد گرانترين صفحه موجود در اينستاگرام ميگويد:
«يك صفحه با تعداد يك ميليون دنبال كننده در حدود ۱۰۰ ميليون تومان قيمت دارد اما خود ما به هيچ عنوان حاضر نيستيم اين صفحه را بفروشيم. اين صفحه كه يك پيج تبليغاتي است، براي ما در حدود ۴۰ ميليون تومان در ماه درآمد دارد؛ بنابراين اصلا منطقي نيست كه آن را به فروش برسانيم. »
او در مورد ميانگين درآمد معقول و منطقي افرادي كه در زمينه خريد، فروش و افزايش تعداد صفحات اينستاگرام فعاليت ميكنند نيز ميگويد: «اگر شخصي در يك زمان معقول براي اين كار وقت بگذارد، چيزي در حدود ماهي ۲ تا ۴ ميليون درآمد كسب ميكند. »
رازهاي موفقيت در اينستاگرام
تا به حال چندين بار در مورد درآمدهايي كه در اينستاگرام كسب ميشود صحبت شده است ولي اينبار بحث ما در مورد تبليغات به شكل شات در اينستاگرام و همين طور انواع تبليغات رايج و بدون تعهدي كه در صفحات پربازديد ايراني اتفاق نميافتد، نيست. مسلماً شما نيز پيرو پيشنهاد بسياري از آشنايان خود در مورد تبليغات در صفحات اينستاگرام ايراني اقدام به تماس و همكاري با اينگونه صفحات كردهايد و يا حداقل شاهد تبليغات كسبوكارهاي كوچك و بزرگ در صفحات مختلف بودهايد.
تبليغاتي كه در اكثر مواقع تاثير زيادي نداشته و اعضاي آن صفحات از مخاطبين هدف شما نبودهاند. اينستاگرام پلتفرمي است كه درصد قابل توجه مخاطبين آن را نوجوانان و جوانان زير ۲۵ سال تشكيل ميدهند؛ يعني سني كه براي مشورت كردن به توصيه هم سنوسالها و دوستان خود بيش از هر تبليغ و مقاله يا چيز ديگري توجه ميكنند. بنابراين بهترين راه نفوذ در بين اين گروه مخاطبين از همين طريق است، همان روندي كه برندهاي خارجي از طريق اعضاي شبكههاي اجتماعي انجام ميدهند.
در گذشته نه چندان دور يكي از مهم ترين مشكلات افراد فعال در زمينه ساخت و ساز، توليد و انتقال بتن مرغوب و با كيفيت بوده كه با گذشت زمان و توليد دستگاه هاي ميكسر بتن، اين مشكل كم رنگ يا مي توان گفت كه برطرف شده است. دستگاه هاي ميكسر بتن داراي تنوع بسياري مي باشند كه براي استفاده و نگه داري هر كدام نيازمند توجه به نكاتي مي باشيد؛ به زودي در متن زير اطلاعات مختصري در مورد اين وسيله ي پر استفاده به شما داده مي شود.
آشنايي با دستگاه ميكسر بتن
ميكسر بتن يا همان بتونير، نام دستگاهي است كه براي توليد و مخلوط كردن بتن و يا جابجايي بتن توليد شده در حين چرخش به مكان مورد نظر مي باشد و از سفت و سخت شدن بتن در حين حمل و نقل آن جلوگيري مي كند. از ديگر عملكرد هايي كه مي توان براي ميكسر بتن در نظر گرفت، اختلات تركيب بتن است كه در جهت بدست آوردن بتني خوب و با كيفيت براي ايجاد سازه هايي مستحكم انجام مي شود.
ميكسر بتن ظرفيت نصب بر روي انواع مختلف اتومبيل هاي سواري را دارد، براي مثال تريلر، كاميون و... .ميكسر بتن مي تواند در قالب يك كاميون مخلوط كن و يا به حالت سيار ساخته شده باشد كه اين بسته به نوع و حجم پروژه متفاوت مي باشد. البته نوع سيار اين وسيله قابليت عملكرد در اكثر پروژه هاي عمراني را دارد كه اين امتياز اين نوع ميكسر بتن مي باشد ولي در نوع كاميوني آن بتن در كارخانه توليد شده و توسط كاميون مخلوط كن به سمت محل مورد نظر حمل مي شود.
اجزاي مختلف ميكسر بتن شامل جام، پايه و چرخ، دسته اهرم مستقر بر روي مخزن مي باشد.
به طور كلي ميكسر هاي بتن به دودسته تقسيم مي شوند:1- ميكسر بتن براي ملات تر و 2- ميكسر بتن براي ملات خشك
ميكسر بتن براي ملات تر معمولا در كارگاه هاي توليد بتن آماده مورد استفاده قرار مي گيرند و همان بتني را توليد مي كنند كه در ساخت و ساز هاي ساختماني مورد استفاده قرار مي گيرد كه خود اين دسته از ميكسر بتن به انواع مختلفي مانند: درام ميكسر، ميكسر وان شفت، ميكسر توين شفت و ميكسر سياره اي يا پلنتري تقسيم مي شوند. در گروه ديگر يعني ميكسر بتن ملات خشك، بيشتر در زمينه توليد سازه هاي بتني مانند بلوك ، جدول، كفپوش و ستون هاي بتني استفاده مي شود كه اين از تمايزات اين وسيله است.
نكات لازم در هنگام خريد ميكسر بتن
براي اينكه بتوان بهترين و مناسب ترين ميكسر بتن را براي پروژه خود انتخاب كنيد لازم است ابتدا به نوع پروژه و بعد به ابعاد و حجم پروژه و ميزان بتني كه در طول آن تهيه مي شود توجه كنيد. نوع دستگاهي كه انتخاب مي كنيد مي تواند كمك شاياني در توليد بتن مرغوب داشته باشد كه در متن بالا اشاره كوچكي به انواع ميكسر بتن شد. در مرحله بعد توجه به كيفيت و كارايي دستگاه انتخاب شده و همين طور گارانتي و ضمانت خريد اين وسيله بايد توجه كرد تا در صورت احتياج و يا راضي نبودن از ميكسر بتن خريداري شده، بتوان اقدامات بعدي را انجام داد.
شيوه استفاده از ميكسر هاي بتن
براي اينكه بتوان از دستگاه ميكسر بتن به راحتي و آرامش خاطر استفاده كنيد لازم است به نكاتي در اين باره توجه كنيد كه با هم ذكر مي كنيم.
- ساخت بتن به شكلي انجام مي شود كه تمام سنگدانه ها و سيمان به طور يكنواخت با هم مخلوط شوند و همين طور ناظر گارگاه يا هر كس ديگري كه مسئول ساخت بتن است بايد از توزيع يكنواخت بتن اطمينان كامل را بدست آورد.
- بعد از اين كه بتن اماده استفاده قرار گرفت و مورد بهره برداري قرار گرفت بايد در اسرع وقت باقيمانده بتن كه ديگر قابل استفاده نيست تخليه گردد و ديگ ميكسر به طور كامل شستشو گردد.
- مخلوط كردن بتن بايد 5/1 دقيقه بعد از اضافه كردن تمامي مواد به داخل بتن ادامه پيدا كند (البته اين به ايده ناظر كارگاه بستگي دارد).
- اختلاط بيش از حد مواد مي تواند باعث افزايش دماي بتن و سايش سنگدانه ها گردد كه بهتر است از اين كار اجتناب كنيد.
- براي اينكه از كيفيت بتن بدست آمده اطمينان لازم را كسب كنيم بهتر است كه از هر قسمت بتن نمونه هايي را برداشت كرده و سپس از لحاظ وزن مخصوص، وجود هوا، اسلامپ و مقدار دانه هاي درشت بررسي شود.
- در خصوص كاميون هاي مخلوط كن هم موارد زير را به خاطر بسپاريد:
- مقدار و حجم بتن از دو سوم حجم اسمي بيشتر نشود.
- حداكثر قطر سنگدانه ها از 50 ميليمتر تجاوز نكند.
- اسلامپ قابل پيش بيني براي بتن كمتر از 5 سانتي متر و چسبندگي زيادي نداشته باشد.
- بكار گيري دوغاب سيليسي در اين موقع توصيه مي شود.
- توصيه مي شود كه ابتدا درشت دانه ها و سپس مقداري آب داخل مخزن ريخته شود و در مرحله بعد ريز دانه ها و مقداري آب ريخته شود.
- مخلوط كن هايي كه در آن ها تخليه بتن با سرعت كم صورت مي گيرد، احتمال جدا شدگي دانه ها وجود دارد.
خصوصيات بتن مرغوب و با كيفيت
براي بدست آوردن بهترين بتن مي توان به مواردي همچون اسلامپ و رواني بتن، مصالح بكار رفته در آن، درجه حرارت، نسبت آب به سيمان، هواي موجود در ساختار بتن و مقاومت در برابر عوامل شيميايي. براي اين كه از يك مخلوط بتن با كيفيت برخوردار باشيم نياز است كه مواد اوليه بتن را گام به گام و به ترتيب اضافه كنيم علاوه بر آن در هنگام مخلوط بتن از وارد كردن بار اضافي بر آن خودداري كنيد يا در جمله اي ديگر از ورود سنگدانه هاي سنگين وزن به داخل مخلوط از ظرفيت اسمي بتن را 50% كاهش دهيد.
- اسلامپ: ميزان رواني و اسلامپ بتن بايد با موارد استفاده هماهنگ باشد و در غير اين صورت از اضافه كردن آب يا روش هاي ديگر براي بالا بردن اسلامپ بتن ساخته شده بهتر است استفاده نكنيد.
- مصالح بتن: از مهم ترين مراحل ساخت يك بتن مرغوب، اضافه كردن مصالح و نسبت اختلاط آن ها مي باشد. نوع سيمان و نرمي آن و همين طور سنگدانه ها و سايز آن ها در توليد بتن نقشي اساسي دارد.
- درجه حرارت: بالا بودن و يا پايين بودن دما كه باعث تاثير در مايعات موجود در بتن مي شود در نهايت از كيفيت بتن شما مي كاهد كه بايد به آن توجه شود.
- نسبت آب به سيمان: براي اينكه از نسبت مناسبي ار آب و سيمان در بتن استفاده كنيد بهترين راه استفاده از تجربه افراد خبره و ماهر در امر بتن سازي است؛ ولي به طور كلي توصيه مي شود كه ميزان آب و سيمان بتن با ملاحظه زمان استفاده و اسلامپ مورد نياز تعيين شود.
- هواي موجود در بتن: هواي موجود در بتن از استحكام لازم در جهت ايجاد بناهاي محكم ومقاوم مي كاهد كه لازم است با خارج كردن هواي اضافي موجود در بتن به عمر مفيد آن بيافزاييم.
- بتن و مواد شيميايي: از آنجايي كه آلودگي آب و هوا و ايجاد باران هاي اسيدي باعث تخريب بناهاي سنگي و بتني مي شود بهترين بتن آن بتني است كه در برابر اين تغييرات دوام بيشتري بياورد و به سادگي دچار هوا زدگي نشود و يا در برابر آب هاي آلوده موجود در فاضلاب به راحتي دچار فرسايش نشود.
انتخاب عطر مناسب بانوان مي تواند كار خيلي سختي باشد و در واقع برخي از خانمها عطرهاي خود را بسيار جدي مي گيرند. بنابراين هنگام خريد عطر، به خصوص به عنوان هديه ، بايد اطمينان حاصل كنيد كه قبل از تصميم نهايي ، تمام نكات اصول پايه را در نظر گرفتيد يا خير . در اينجا به برخي از فاكتورهاي مهم كه هنگام خريد عطرها بايد توجه كنيد ، مي پردازيم.
- به رايحه هاي هم خانواده توجه كنيد
اين نكته وقتي به دنبال خريد عطر به عنوان هديه هستيد ، بسيار عالي است. سعي كنيد عطرهايي كه همون رايحه هستند يا از همان خانواده عطرهايي هستند كه مي دانيد خانم موردنظر ر قبلاً دوست داشته خريداري كنيد . اگر به عنوان مثال او عطرهايي مانند Chanel شماره ۵ كلاسيك و لطيف را در مجموعه خود دارد ، شما نمي توانيد يك پرش بزرگ كنيد و عطرهايي مانند Angel از كمپاني Thierry Mugler را به او هديه كنيد ، اين راهنمايي بسيار قوي است و خريد عطر بعنوان هديه چيزي جز اين نخواهد بود . درعوض ، براي اين زن بايد عطرهايي را انتخاب كنيد كه قابل مقايسه با channel no 5 مانند يك narciso باشد.
- براي هر تايم و مناسب يك عطر خاص !
توجه به اين مورد كه براي چه تايمي از روز يا چه مناسبتي قصد انتخاب عطر داريد نيز بسيار مهم هست زيرا همه عطرها براي هر مناسبت مناسب نيستند. عطرهاي سبكتر و باطراوت تر مانند Amazing Grace by Philosophy براي استفاده در روز بسيار مناسب هستند و به همين دليل براي كار روزانه يا قرار ناهار و همچنين در صورت مسافرت نيز مناسب هستند. براي رويدادهاي عصرانه، رايحه هاي قوي تر با غلظت بيشتر عطر مناسب تر هستند.
- فصل سرد يا فصل گرم مسأله اين است !
شما همچنين بايد زمان سال را براي خريد عطرها در نظر بگيريد. در ماه هاي زمستان كه هوا سرد و شكننده تر است ، رايحه هاي شيرين و گرم گزينه هاي بهتري خواهند بود. در ماه هاي بهار و تابستان مي خواهيد همه چيز را با رايحه هاي تازه ، ميوه اي و گل مانند Marc Jacobs Honey سبك كنيد. هنگامي كه هوا گرم است عطرهاي گرم تر ميتوانند آزار دهنده باشند به همين دليل ادو توايلت و ادكلن هاي رايحه اي و خنك تر محبوب ترين انتخاب در اين فصل ها هستند ، زيرا در هنگام تميز كردن مي توانيد به طور مكرر روي پوست تجديد كنيد.
اين عوامل به همراه نوع عطر و نت هاي موجود در آن به شما در انتخاب يك عطر عالي كمك مي كند. هر شخصي در مورد عطر سليقه مختلفي دارد و عطر و بويي كه بطور مثال براي من كاملا دوست داشتني هست شايد براي از آن ناخوشايند باشد . بنابراين هنگام خريد عطر و ادكلن، با دقت خريد كنيد و در تصميم گيري خود متفكر باشيد بعد از اسپري عطر روز دست چند دقيقه زمان بديد و بوي عطر را استشمام كنيد چرا كه نتهاي بويايي ابتدايي مياني و پايه در بعضي از عطرها بسيار متفاوت خواهند بود و تاكتيك هاي بازاريابي شركت هاي مختلف عطر مي تواند گيج كننده باشد .
اما در پايان نكته مهم اين خواهد بود كه آيا يك عطر براي شما خوشايند هست يا خير چرا كه بو و رياحه عطر كاملا سليقه اي است.
- زماني كه شما داريد يك پيراهن يا يك بلوز مي پوشيد يادتان باشد شما نمي توانيد بيش از دو دكمه را باز نگه داريد. مسلما اين نوع پوشش در فضاهاي رسمي نمي تواند مناسب باشد.
- از گوشواره اي استفاده كنيد با دستبند شما مچ باشد و گردنبدي را بياندازيد كه متناسب با حلقه ي شما باشد. توجه كنيد كه استفاده سه يا چهار مورد همزمان با هم توصيه نمي شود. براي اينكه از نظر فني از يك نگاه ، خيلي زياد به نظر مي رسد.
- پوشيدن دامن كوتاه و فضاي باز در بالا تنه مناسب براي فضاي رسمي و نيمه رسمي نيست.
- حواستان باشد پيراهني كه براي محل كار خود انتخاب مي كنيد در فضاي بالا سينه در بين سينه هايتان نبايد عمقي بيش از 4 اينچ يا 10 سانتيمتر از گردنتان داشته باشد.
- بدن عريانتان بين ژاكت و شلوار جين تان نبايد ديده شود.
- طرح هاي مختلف و گل من گلي را با هم ست نكنيد. شما مي توانيد دو طرح متفاوت از يك رنگ را استفاده كنيد و يا اينكه مي توانيد دو طرح با سايز هاي متفاوت بپوشيد.
- يك بلوز اداري بدون آستين شانه هاي شما را بايد بپوشاند. يادتان باشد بلوز هاي بندي كه به بلوز هاي اسپاگتي معروف هستند نمي توانند لباس مناسبي براي موقعيت هاي رسمي باشند.
- مواظب باشيد كه لباس زيرتان هنگام راه رفتن مشخص نشود براي جلوگيري از بروز اين مشكل مي توانيد از يك بند گيره دار استفاده كنيد.
- در موقعيت هاي نيمه رسمي وقتي ساپورت مي پوشيد متوجه مي شويد كه در ناحيه بين پاهايتان فرم ناسبي ندارد و يك حالت چروك افتاده به خودش گرفته است براي رفع اين مشكل مي توانيد از يك جوراب شلواري قديمي استفاده كنيد.
- وقتي در محل كار خود پيراهن به تن كرديد عرق پيراهنتان به بدنتان نفوذ پيدا مي كند براي رفع اين مشكل مي توانيد از تكه پيراهن هايي كه براي جلوگيري از نفوذ عرق به لباستان به كار مي رود، استفاده كنيد.
- اگر رنگ را متناسب با پوست و موي خود انتخاب نكنيد، باعث تمسخر ديگران خواهيد شد.
- متاسفانه اشتباه ديگري كه خيلي از دختر خانوم ها مرتكب مي شوند، آرايش بيش از حد به صورتشان است كه فكر مي كنند كه زيبا تر خواهند شد در صورتي كه اصلا اين طور نيست و به طرز وحشتناكي آنها غير طبيعي و زشت خواهند شد.
- مورد بعدي در انتخاب لباس اين است كه اصلا و ابدا لباس هاي تنگ را براي خود انتخاب نكنيد چرا كه باعث مي شود شما چاق تر شويد.
- به مدل موهاي خود بيشتر اهميت بدهيد مدل هاي قديمي يا ژوليده و نامرتب شخصيت شما را پايين مي آورد
- اگر اهل رنگ كردن موهاي خود هستيد، بايد به خوبي و با دقت كامل همه ريشه هاي آن را رنگ كنيد، در صورتي كه يك يا چند نخ شما خارج از رنگي كه زديد باشد، قطعا جلوه بدي خواهيد داشت.
اين بود از مواردي كه حتما بايد خانوم ها در هنگام مهاني ها و مراسم رسمي رعايت كنند. همچنين شما مي توانيد ساير ست ها و لباس هاي زنانه ي استاندارد را از اينجا ببينيد.
مردم در هر نقطه از جهان براي استفاده از انواع شبكه هاي اجتماعي دلايل مخصوص به خود را دارند ولي اين نكته بسيار جالب است كه بدانيم كدام شبكه هاي اجتماعي توانستند سلايق و نيازهاي مردم جهان را بهتر درك كرده و درنتيجه محبوب تر گردند.
1- فيسبوك (Facebook)
فيسبوك (Facebook) بزرگ ترين شبكه ارتباط اجتماعي (هم از نظر تعداد كل كاربران و هم اعضاي حقيقي ثبت شده) در سراسر جهان است. اين شبكه اجتماعي محبوب در فوريه سال ۲۰۰۴ تاسيس و در طي ۱۲ سال موفق به جمعآوري بيش از ۱.۵۹ ميليارد كاربر فعال ماهانه شد. بنا بر آمارهاي رسمي بيش از يك ميليون كسب و كار كوچك و متوسط از اين رسانه براي تبليغات تجاري خود استفاده ميكنند. فيسبوك در حال حاضر حدود 2 ميليارد و 10 ميليون فعاليت ماهانه توسط كاربرانش دارد.
2- يوتيوب (Youtube)
يوتيوب بزرگترين و محبوبترين رسانهي تصويري در بين شبكههاي اجتماعي است كه در ۱۴ فوريه سال ۲۰۰۵ با همكاري سه كارمند سابق پي پال تاسيس و بعدها در نوامبر ۲۰۰۶ به قيمت ۱.۶۵ ميليارد دلار توسط كمپاني گوگل خريداري شد. اين وبسايت در حال حاضر بيش از 1 ميليارد و 500 ميليون بازديد ماهانه دارد.
3- اينستاگرام (Instagram)
اينستاگرام يك شبكه اجتماعي تصويري است. اين پلت فرم در ۶ اكتبر سال ۲۰۱۰ راه اندازي شد و بيش از ۴۰۰ ميليون كاربر فعال دارد و مالك اصلي آن هم فيسبوك است. تعداد بسيار زيادي از كاربران از اين شبكه براي پست كردن تصاوير سفر خود، دنياي مد، غذاهاي مختلف و مورد علاقه خود، هنر و ساير موضوعات مشابه استفاده ميكنند. يكي از دلايل محبوبيت اينستاگرام به واسطهي فيلترهاي منحصر به فردي است كه امكانات ويرايش عكس و ويديو را ايجاد ميكنند. تقريبا ۹۵ درصد كاربران اين شبكه عضو فيسبوك هم هستند و بدين ترتيب شما ميتوانيد با يك تير دونشان را هدف بگيريد. هم اكنون اينستاگرام حدود 800 ميليون بازديد ماهانه دارد.
4- توئيتر (Twitter)
توييتر در ۲۱ مارس سال ۲۰۰۶ تاسيس شد و دفتر اصلي آن در سانفرانسيسكوي كاليفرنيا است. شايد اين پرسش به ذهن شما هم رسيده باشد كه ارسال پست با استفاده از حداكثر ۱۴۰ كاراكتر درتوييتر، روش مناسبي براي تبليغات تجاري نيست اما بنا بر آمار، اين رسانهي ارتباط اجتماعي بيش از ۳۲۰ ميليون كاربر ماهانهي فعال دارد كه با استفاده از همين محدوديت ۱۴۰ كاراكتري اطلاعات خود را انتقال ميدهند. در زمينه تجارت، مشاغل مختلف از اين رسانهي پربيننده براي تعامل با مشتريان خود، پاسخدهي به سوالات آنها و انتشارآخرين اخبار استفاده ميكنند و همزمان تبليغات ويژه براي مخاطبين خاص خود را هم پيگيري ميكنند.
5- رِديت (Reddit)
يك شبكهي اجتماعي مربوط به اخبار و سرگرمي است. افرادي كه در اين سايت ثبت نام ميكنند ميتوانند پستها و لينكهاي مستقيم خود را ارسال كنند. كاربران همچنين قادر به سازماندهي و تعيين موقعيت خود را بر روي صفحات سايت با راي دادن هستند. ارسالهايي كه بيشترين راي مثبت را كسب كرده باشند در صفحات اول و يا اصلي سايت قرار ميگيرند. اين شبكه توسط دو هم اتاقي به نامهاي الكسيس اوهانيان و استيو هافمن كه از دانشجويان دانشگاه ويريجينياي آمريكا بودند، در سال 2005 تاسيس شد و در حدود يك دهه بعد تعداد كاربران ثبت شده در اين وبسايت بيش از 36 ميليون كاربر است و بازديد هاي آنلاين ماهانهي آن هم بيش از 250 ميليون نفر است.
6- واين (Vine)
واين يك شبكه اجتماعي موبايلي بين المللي براي آپلود و دانلود و اشتراك گذاري ويديو مي باشد كه توسط شبكه اجتماعي توييتر پشتيباني مي شود. واين اين قابليت را دارد كه شما بتوانيد ويديو هاي زيبا و كوتاه بسازيد و لحظات خوش خود را با تمامي دوستان خود اشتراك بگذاريد و آنها مي توانند ويديو شما را لايك كنند و نظراتشان را در رابطه با ويديو شما اعلام كنند . براي ضبط ويدئو خود كافي است به حالت دوربين برويد و با نگه داشتن انگشت خود بر روي صفحه نمايش ضبط ويدئو را ادامه دهيد. هنگامي كه انگشت خود را از روي صفحه برداريد ويدئو نيز متوقف مي شود و مي توانيد صحنه اي در شرايط ديگري را ضبط كنيد و در آخر نتيجه كار خود را با دوستانتان در توييتر به اشتراك بگذاريد. بازديد هاي آنلاين ماهانهي واين در حال حاضر بيش از 200 ميليون نفر مي باشد.
7- اسنپ چت (Snapchat)
اسنپ چت يك اپليكشن در جهت دريافت و ارسال تصاوير مي باشد كه بنيان گذاران اصلي آن دنيل اسميت ، بابي مورفي و ايوان اشپيگل مي باشد و امكان به اشتراك گذاري لحظات با دوستان و افكت گذاري عكس را دارا مي باشد.
8- واتساپ (Whatsapp)
واتساپ يك برنامه جهت برقراري با دوستان با آشنايان خود در سراسر جهت مي باشد كه داراي دو نسخه مختلف براي اشخاص و فعاليت هاي تجاري مختلف مي باشد كه همين نكته يكي از دلايل محبوبيت اين نرم افزار مي باشد.
كوين ترودو كيست؟
داستانهاي انگليسي
آيا كتاب راز حقيقت دارد؟
بهترين ساعت مچي هوشمند زير ۱ ميليون تومان
ريمپ خودرو هيونداي ix35
بازي اورجينال
كتاب صوتي آسان ترين راه اثر مابل كتز
راهنماي خريد فالوور اينستاگرام بدون ريزش
تاثير گوگل ادوردز بر سئو سايت