فروشگاه اينترنتي زين شاپ
بزرگترين فروشگاه اينترنتي كشور

سایت بهترین ابزار


با اپليكيشن تلگرام Telegram قادر خواهيد بود روم هاي چت با تعداد افراد ۲۰۰ نفر بسازيد و به صورت گروهي به چت كردن بپردازيد.اين برنامه اندرويدي به صورت رايگان در ماركت اندرويد منتشر شده و داراي امتياز ۴.۳ از ۵ در سايت رسمي گوگل است و اگر شما هم به دنبال يك مسنجر رايگان با امكانات بالا مي گرديد، تلگرام را از دست ندهيد.

تلگرام يك مسنجر قدرتمند، رايگان و بسيار عالي از كمپاني Digital Fortress براي سيستم عامل اندرويد مي باشد كه با تمركز برروي دو فاكتور مهم سرعت و امنيت بسيار بالا طراحي گرديده است و به كاربران اين امكان را مي دهد كه با سرعتي بسيار بالا عكس ها، ويدئوها، فايل ها و متن هاي دلخواه خودشان را براي دوستانتان در هر كجاي دنيا كه باشند بفرستند! بله اين مسنجربسيار شبيه به اپليكيشن معروف واتس آپ مي باشد با اين تفاوت كه ويژگي هايي كه تلگرام در اختيار كاربران قرار مي دهد نسبت به واتس اپ بيشتر است و آن را به همه ي كاربراني كه به دنبال يك مسنجر رايگان و كم نظير هستند پيشنهاد مي دهيم.

دانلود تلگرام - telegramقابليت هاي تلگرام Telegram :

  • امكان برقراري ارتباط با دوستان با سرعت بسيار بالا (به دليل اتصال به نزديكترين سرور)
  • امكان ارسال عكس و كليپ و فايل تا سقف ۱۰۰۰ مگابايت
  • ايجاد اتاق هاي چت گروهي با تعداد افراد ۲۰۰ نفر
  • بهره مندي از فضاي ابري نامحدود و دسترسي دائمي به اطلاعات
  • رمزنگاري حرفه اي و قدرتمند براي افزايش حريم خصوصي پيامها
  • امكان ارسال (forward) پيام ها و رسانه ها بلافاصله پس از دريافت
  • استفاده بسيار كم از پهناي باند اينترنت و اتصال حتي با اينترنت ضعيف
  • دارا بودن انواع شكلك هاي گوناگون و متنوع براي استفاده در محيط چت
  • كاملا رايگان و بدون تبليغات با در اختيار گذاشتن تمامي امكانات و قابليت ها
ليست تغييرات نسخه 5.6.2
  • گفتگوهاي بايگاني شده، نشانگرهاي آنلاين بودن، گذرواژه جديد و غيره
  • بايگاني كردن گفتگوها با كشيدن آنها به چپ.
  • پنهان كردن بايگاني از فهرست گفتگوها، با كشيدن آن به چپ.
  • تعداد نامحدودي گفتگو را در بايگاني خود سنجاق كنيد.
  • مستقيما از فهرست گفتگوها و منوي اشتراك‌گذاري، ببينيد چه كسي آنلاين است.
  • جهت حذف، سنجاق يا بايگاني كردن همزمان چند گفتگو، آنها را در فهرست گفتگوها انتخاب كنيد.
  • ميان حالت نمايش دو خطي و سه خطي گفتگوها، در فهرست گفتگو‌ها، يكي را انتخاب كنيد.
  • ازمنوي برنامه و آيكون بازطراحي شده لذت ببريد.
  • از دكمه «هدايت» سريع، در هنگام انتخاب پيامها استفاده كنيد.
  • در گروه‌هاي خصوصي، لينك پيام‌ها را كپي كنيد، و آنها را با ساير اعضاي گروه به اشتراك بگذاريد.
  • اطلاعات بيشتر درباره اين به‌روزرساني: https://telegram.org/blog/archive-and-new-design

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)
 
تاريخ : ۱ خرداد ۱۳۹۸

۱.تعريف اعتماد به نفس

همانطور كه از واژه اعتماد به نفس پيداست يعني اعتماد به خود داشتن و در رفتار و تصميمات به خود اعتماد كردن. اعتماد به نفس احساسي محيطي است و برگرفته از تاييدي است كه فرد از اطرافيان خود در محيط دريافت مي كند. بواسطه محيطي بودن اعتماد به نفس، فرد مي تواند در محيط كار خود اعتماد به نفس داشته اما با افراد خانواده خود و يا دوستان اعتماد به نفس (اعتماد به خود) نداشته باشد.

اعتماد به نفس اولين بار با نشان دادن استعدادهاي ذاتي بروز ميكند به نحوي كه كودك و نوجوان با خوش صحبتي، هوش بالا، استعداد در رياضيات و علوم، استعداد هاي ورزشي، استعداد در موسيقي، شيطنت هاي شيرين، و با مهرباني و جلب محبت ديگران تاييد و تحسين آنان را برانگيخته و احساس قدرت و محبوبيت مي كند كه اين احساس قدرت و محبوبيت به كودك حس اعتماد كردن به خود، به گفتار خود و رفتار خود مي دهد.

نوعي ديگر از اعتماد به نفس وجود دارد كه كودكان و نوجوانان در اثر توانايي در آزار اطرافيان، تخريب، و دزدي اموال در خود احساس مي كنند. اين كودكان و نوجوان بدليل توانايي اي كه در خود مي بينند اما در ديگر كودكان و نوجوانان مشاهده نميكنند، به قدرت و موقعيتي منحصر بفرد دست پيدا مي كنند كه به آنان حس اعتماد به نفس (اعتماد به خود) مي دهد. 

راه هاي افزايش اعتماد به نفس در جوانان

 

۲.تعريف عزت نفس

واژه عزت نفس از دو كلمه عزت يعني بزرگي و نفس به معني خود فرد تشكيل شده و بيانگر ميزان رشد شعوري و رفتاري فرد در رفتار و گفتار و افكار خود و در اجتماع پيرامون اوست. عزت نفس حسي است كه در طول زمان و پس از بدست آوردن تجربياتي مفيد و بلوغ دهنده بوجود آمده و همواره و در همه جا با فرد همراه و نمايان است.

به همين دليل كودكان و نوجوانان و همينطور جوانان (در سنين آغازين دوران جواني خود) نميتوانند داراي عزت نفس بوده چرا كه ثبات رفتاري در شرايط متفاوت از آنان ديده نشده و انتظار نيز نمي رود. اين يعني كه شروع و پيدايش عزت نفس را به شرط آموزش صحيح رفتاري و افكاري بايد در سنين نزديك به سي سالگي و بعد از آن در فرد متوقع بود.

فرآيند عزت نفس هيچگاه به صرف زيستن و تجربه كردن شروع نشده و بدون الگويي آموزش دهنده و با ثبات قابل ايجاد نيست. بلكه داشتن عزت نفس (بزرگي پايدار وجودي فرد) نيازمند دنباله روي و آموزش از افرادي است كه رفتاري بزرگ منشانه و پايدار در تمامي شرايط و موقعيت ها داشته و به قدري بالغ وآگاه به رفتار خود شده اند كه قادرند آن را به متقاضيان بلوغ و بزرگ منشي نيز آموزش دهند.

متاسفانه عزت نفس بر خلاف اعتماد به نفس مبحثي پيچيده و با ظرافت هاي بسيار است كه يادگيري آن را به صرف استفاده از هوش و استعداد غير ممكن ميسازد. به همين دليل افرادي كه بصورتي خود آموخته به پرورش عزت نفس خود مبادرت ميكنند دچار افراط و تفريط هاي بينشي فراوان شده و مرز بين انسان بودن و سوپرمن بودن را تفكيك و تميز نمي دهند.

با اين وصف، تعريف اين افراد از عزت نفس يعني خود دوست داشتن در حاليكه عزت نفس در واقعيت كلامي خود يعني به درجه اي از آگاهي و شعور پرورش يافته رسيدن كه افراط و تفريط ها با مرزهايي معتدل و پايدار جايگزين شده و فرد بدون نياز به اغراق و يا خساست در احساس، رفتار و افكار بتواند تصميم گرفته و با اطرافيان خود به تعاملي صحيح و بدون سوء استفاده از هيچ يك از طرفين بنشيند.

 

فقدان و افزايش اعتماد به نفس

  •   فقدان و يا كم بودن اعتماد به نفس

نبود اعتماد به نفس و يا كمبود آن همانطور كه پيشتر اشاره شد عاملي محيطي و ژنتيك دارد. هر زمان كه محيط خانوادگي، تحصيلي (مدرسه و دانشگاه)، ورزشي، و يا حرفه اي فرد محيطي خصمانه و منتقد باشد فرد در آن محيط به كمبود اعتماد به نفس دچار خواهد شد در حاليكه در محيطي ديگر ميتواند اعتماد به نفس بالايي داشته باشد.

ناتواني خود فرد در ابراز و استفاده از استعدادها و مهارتهاي فردي نيز كه عمدتا عاملي ژنتيك داشته و برگرفته از اختلالات رشدي و شخصيتي است از ديگر عوامل فقدان و يا كمبود اعتماد به نفس مي باشد. دراين حالت، شاخص و علامت اختلالات شخصيتي و رشدي فرد، ناتواني و ضعف وي در ايجاد ارتباط با اطرافيان سالم خود در محيط خانواده، مدرسه و دانشگاه، و سركار و حرفه اوست.

از ديگر عوامل فقدان و يا كمبود اعتماد به نفس علاوه بر محيطي خصمانه و منتقد و ناتواني در استفاده از استعدادها، كمبود مهارتهاي تخصصي و رفتاري است. افرادي كه اعتماد به نفس پاييني دارند ممكن است مهارتهاي سطحي و اندكي در تحصيل و حرفه و همينطور رفتار خود با ديگران داشته باشند كه باعث شود تفاوتي آشكار ولي منفي و ضعيف بين آنها و همكلاسي ها و همكاران آنان مشاهده شود. اين ضعف تخصصي و رفتاري در هنگام ارتباط نمايان شده و معمولا باعث عقب گرد و پسرفت بيشتر آنان در تحصيل، كار و ارتباط حتي با خانواده و همسر مي گردد.

  •   اعتماد به نفس كاذب

اعتماد به نفس كاذب يعني نشان دادن قدرت و موقعيتي كه برگرفته از مهارتها و استعدادهاي مفيد و واقعي فرد نيست. افرادي كه اعتماد به نفسي كاذب دارند معمولا افراد باهوشي هستند كه با مغلطه، سفسطه و خود بزرگ نمايي سعي در جلب اعتماد، تاييد، و تحسين ديگران دارند. اين افراد ناتواني و بي عرضگي هاي خود در ارتباط موثر و پايدار با خانواده و همسر، كار و تحصيل را پشت مقصر دانستن ديگران، بد شانسي، و بد رفتاري و حق نشناسي ديگران نسبت به خود قايم مي كنند. در عوض بابت موفقيت هايي كه ديگران مسبب واقعي آن موفقيت ها هستند به خود اعتبار و ارزش داده و بدين وسيله تأييد و تحسين ديگران را جلب مي كنند.

افرادي كه اعتماد به نفس كاذب دارند عمدتا دچار انواع اختلالات شخصيتي، بيش فعالي، اختلالات رفتاري دوران كودكي مثل توره و سلوك مي باشند. از خصوصيات بارز اين افراد گرايش به كارهاي بدون سختي و زحمت و يا با سختي و مرارت كم مانند: مشاغل سياسي، تدريس غير تخصصي، و مشاغل بدون عملكرد مستقيم است.

افراد با اعتماد به نفس كاذب اغلب افرادي بسيار دهن بين، كينه توز، بد دل و زير-آب-زن بوده و از اين طريق راه پيشرفت و تعالي شغلي و مالي خود را پيش مي گيرند. خود آموختگي يكي ديگر از نشانه هاي بارز افراد با اعتماد به نفس كاذب بوده چرا كه اين افراد از آموزش به شدت گريزان بوده و تنها به هوش و ريزبيني خود در بدست آوردن مهارتها و يا تسخير فكر و دل ديگران تكيه مي كنند.

  •  افزايش اعتماد به نفس

افزايش اعتماد به نفس به روشي صحيح و سالم نيازمند شناسايي استعداد هاي ذاتي و پرورش مهارتهاي تخصصي و ارتباطي در فرد از طريق آموزش ديدن و پرورشي منسجم يافتن است. با توانايي در استفاده از استعدادهاي ذاتي و مهارتهاي تخصصي و ارتباطي بطور خودكار فرد در خود احساس قدرت و تسلط به محيط كرده و تحسين و  تاييد ديگران را بر مي انگيزد.

  •   درمان كمبود اعتماد به نفس

براي درمان كمبود اعتماد به نفس مي بايست اول از نبود اختلالات شخصيتي و سلوكي اطمينان حاصل كرد كه اين مهم نيازمند مراجعه به روانشناسان باليني و متخصصين شخصيت شناسي است. با وجود اين اختلالات و درمان نكردن آنها، فرآيند پرورش اعتماد به نفسي سالم و پايدار امكان پذير نبوده و فرد در چرخه اي معيوبي  از سعي و تلاش و ناكامي پرسه خواهد زد كه مي تواند منجر به اعتماد به نفس كاذب شود.

بنابراين با اطمينان از نبود اختلالات شخصيتي و سلوكي، گلوگاه هاي ناتواني در شناسايي و ابراز استعدادهاي ذاتي مي بايست كه مورد بررسي و تشخيصي حاذقانه قرار بگيرند. در نهايت پس از شناسايي اين گلوگاه ها فرد ميتواند با دريافت قدمها و پروتكل كاربردي آن گلوگاه ها اقدام به ايجاد و نگهداري اعتماد به نفسي سالم و پايدار در خود بنمايد.

فقدان و افزايش عزت نفس

  • فقدان و يا كم بودن عزت نفس

فقدان عزت نفس بدليل كمي سن و نداشتن تجربه هاي صحيح و كافي امري كاملا طبيعي است. عزت نفس نياز به داشتن زندگي اي فعال و عملي، پرورشي كاملا آگاهانه و منسجم، و گذشت زمان در اين نوع زندگي و پرورش است. به همين دلايل تا زندگي فرد داراي تحرك و فعاليتي عملي و مثبت و تحت آموزشي صحيح نباشد پرورش عزت نفس وي بطوري عملي و نمايان اتفاق نمي افتد.

  • عزت نفس كاذب

هستند افرادي كه تظاهر به داشتن منشي بزرگوارانه و زيبا دارند. اما تفاوت رفتار آنان با اطرافيان نزديك و با محيط بيرون گواه تظاهر و رياي آنها بوده و نشانگر نداشتن نفس و شخصيت به معنايي واقعي بزرگوار است. ظاهري موجّه داشتن اما خلق و خويي متغير و بي ثبات هرگز برابر نفسي عزيز و محترم داشتن نيست.

خودخواهي و خود رأيي نيز وقتي منجر به آزار و بي حرمتي به ديگران و پايمال شدن حق آنان مي گردد از مصاديق داشتن عزت نفس نيست. همواره ميتوان به خوب بودن و بزرگ بودن تظاهر كردن اما داشتن خصوصياتي منفي مثل تعصب و غرض، ناپايداري در حُسن خلق، دهن بيني، قهر و لج بازي، و حسادت و عداوت نشانگر رياكاري و دورويي فرد است.

افزايش عزت نفس

براي افزايش عزت نفس بايد آموزش ديد و اين آموزش را از افرادي گرفت كه صاحب تخصصهاي متفاوت، مهارت هاي متفاوت، و منشي و رفتاري بزرگ و پايدار هستند. اين افراد در هدف گذاري صحيح و چگونگي رسيدن به هدف نيز ياران و راهنمايان بسيار مجرب و آموخته اي هستند كه موجب تعالي و پيشرفت متقاضي داشتن عزت نفس مي گردند. به خاطر داشته باشيم كه براي پرورش عزت نفس، زندگي فعال و كنجكاوي و ميل به ياد گيري از شاخص هاي بسيار مهمي هستند كه بدون آنها آموزش لازم بر بستري مفيد و پربازده قرار نمي گيرد.

  • درمان كمبود عزت نفس

همچون اعتماد به نفس، پرورش عزت نفس نيز نيازمند داشتن روح و رواني سالم است. اختلالات شخصيتي و رواني اغلب مانعي براي دريافت و درك آموزشهاي عزت نفس مي باشند. با تشخيص نياز هاي پرورش و ساخت عزت اينكه فرد از اين اختلالات غالبا ژنتيك و يا اكتسابي بدور است مي توان به ديگر پيش نفس او پرداخت.

شروع زندگي اي بصورت عملي و فيزيكي فعال و پويا و همينطور تدوين هدفي واقعي با كمك متخصصين از ديگر الزامات و پيش نياز هاي پرورش عزت نفس مي باشند. با انجام و تحقق اين پيش نياز ها حال ميتوان گامهاي لازم را براي رفع فقدان و يا گلوگاههاي رسيدن به عزت نفس برداشت.

منبع : كلينيك طب روان



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)

پيتزا ريلي ايراني

پيتزا ريلي ايراني بهترين در انواع فر پيتزا ميباشد. در گذشته از حرارت مستقيم و تنوري استفاده مي شد كه در سيستم پخت مستقيم همواره زير و روي پيتزا رنگ خوبي دارد.اما هميشه مغز پيتزا خام و در بيشتر موارد به حالت آبدار مي باشد.اين فر داراي مدلهاي مختلف دهنه 50 و دهنه 70 ميباشد.فر ريلي پيتزا زير مجموعه تجهيزات فست فود ميباشد.نمونه هاي ديگرفر ريلي را اينجا ببينيد.

فر پيتزا ريلي

لذا شركت آريا استيل نوين در دستگاه جديد به روش نوين اين مشكل را حل نموده است.با توليد پيتزا ريلي ايراني با كيفيت و فوق العاده توانسته اين مشكل را مرتفع كند.در دستگاه هاي جديد فر ريلي از سيستم گردش هواي گرم براي پخت پيتزا استفاده مي شود.در اين روش علاوه بر رنگ خوب پيتزا ، مغز آن نيز كاملا پخته مي شود.سيستم دمپر هوا باعث پخش يكنواخت هواي گرم بر روي پيتزا ميشود.

فر پيتزا ريلي قيمت

قيمت فر پيتزا ريلي آريا استيل بسيار مناسب تر از نمونه هاي مشابه ميباشد.فر ريلي آريا استيل با بهترين متريال و مواد اوليه و با طراحي مهندسان ايراني قابل رقابت با نمونه هاي خارجي مانند فر ريلي لينكلن و فر ريلي ايتاليايي ميباشد.آريا استيل با بهترين قيمت ها در عرضه انواع تجهيزات فست فود و تجهيزات آشپزخانه صنعتي در خدمت مشتريان ميباشد.

مشخصات فني

_پيتزا ريلي ايراني داراي دو مدل موتور بغل و پايين در دو سايز دهنه 50 و دهنه 70 ميباشد

_ترموستات شيراز سيستم گردش هواي گرم براي پخت يكنواخت

_موتر گيربكس كره اي مدل  spg

_داراي دمپر هوا براي سيستم حرارت سيال داخل فر براي مغز پخت شدن پيتزا ميباشد

_ترمومتر ديجيتالي براي تنطيم دماي متناسب براي پخت پيتزا در سطح عالي

_ پيتزا ريلي ايراني داراي كليد تنظيم دور متناسب با گرما (اينورتر)

_گردش هوا سيركوليشن كه باعث شده هواي گرم از بين نرود و به صورت يكنواخت روي پيتزا پخش شود.

_ابعاد پيتزا ريلي ايراني طول 135*عرض 85* در ارتفاع 110 با پايه بدون پايه ارتفاع 55 ميباشد.

_شيشه عايق در جلوي دستگاه براي ديدن پخت پيتزا

_توري ريل آبكاري بسيار مقاوم وعالي

_شماره تماس جهت سفارشات 09120306906_09122898915

http://ariasteelnovin.com/



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)
 
تاريخ : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

پيگيري مرسولات پستي به ساده ترين روش ممكن

 

ارسال و دريافت خريدها، محصولات مختلف و مدارك سازماني و نظامي همگي از طريق پست صورت مي‌گيرند. حتي برخي از خريدها در داخل شهر نيز از طريق اين سامانه انجام مي‌پذيرد زيرا مطمئن‌تر است و اين امكان را براي فرد ايجاد مي‌كند تا در صورت عدم دريافت به موقع بسته، آن را پيگيري كند.

پست امن‌ترين روش ارسال و دريافت كالا در داخل و خارج از كشور است. اما بعضا پيش مي‌آيد كه بسته‌اي كه منتظر دريافتش هستيم، ديرتر از موعد به دستمان برسد، يا فردي كه منتظر بسته‌ي ارسالي ماست، اعلام كند كه بسته به او نرسيده.

در چنين مواقعي چه بايد كرد؟

به لطف تكنولوژي خيلي راحت مي‌توانيد وارد سامانه پيگيري بسته و مرسولات پستي اداره پست ايران شده و كد رهگيري كه روي بسته‌ها نوشته شده را وارد كنيد و ببينيد بسته شما كجاست و چه زماني به مقصد خواهد رسيد. يا از طريق پيامك از وضعيت بسته پستي مطلع شويد.

براي اينكه با روند اين كار آشنا شويد، همه روش‌هاي رايج براي پيگيري مرسولات پستي را در ادامه برايتان توضيح داده‌ايم. همراهمان باشيد.

پيگيري بسته و مرسولات پستي با كد رهگيري 

براي پيگيري دقيق مرسولات پستي خود مي‌توانيد از سامانه رهگيري مرسولات پستي استفاده كنيد. براي اين منظور بايد وارد سيستم رهگيري مرسوله پستي به اين آدرس شويد.

راهنماي كامل پيگيري مرسولات پستي از طريق سايت

وقتي نامه يا بسته اي را به صورت «پيشتاز» پست مي كنيد، يك شماره بارنامه ۱۰ تا ۲۰ رقمي براي آن صادر مي شود كه براي مرسولات خارجي اين كد ۱۳ رقمي است. با داشتن كد ياد شده و مراجعه به سامانه مذكور مي توانيد مرسوله خود را پيگيري كنيد.

راهنماي كامل پيگيري مرسولات پستي از طريق سايت

در اين صفحه شما مي توانيد تاريخ و ساعت تحويل، نقطه پستي و رويداد را مشاهده كنيد. اگر مرسوله پستي به دست شما يا فرد مورد نظرتان رسيده باشد در قسمت رويداد توضيح داده مي شود. اگر مي خواهيد جزئيات بيشتري مشاهده كنيد روي دكمه زرد رنگ مشاهده جزئيات كامل مرسوله كليك كنيد.


بعد از كليك روي دكمه مشاهده جزئيات كامل مرسوله در قسمت پايين صفحه يك قسمت اضافه مي شود. در اين قسمت نقطه ورود و خروج مرسوله پستي شما با تاريخ و زمان ثبت شده است.

رهگيري مرسولات پستي از طريق ارسال پيامك

اگر به اينترنت دسترسي نداريد، مي توانيد مرسولات پستي خود را از طريق پيامك رهگيري كنيد. براي انجام اين كار حرف R را تايپ كنيد.

كد ۱۰ رقمي يا ۲۰ رقمي مرسوله خود را وارد كنيد. بعد پيامك را به شماره ۲۰۰۰۴۴۱ ارسال كنيد.

رهگيري مرسولات سازماني نظير گواهينامه  يا كارت ماشين 

رهگيري مرسولات سازماني نظير گواهينامه  يا كارت ماشين 

اطلاعات مورد نياز را وارد كنيد و روي دكمه جستجو كليك كنيد.

براي رهگيري شناسنامه، كارت خودرو، گواهينامه، مرسولات نظام وظيفه و ابلاغيه ديوان عدالت اداري وارد سامانه رهگيري مرسولات سازماني به اين آدرس شويد. در صفحه اي كه پيش رو داريد نوع سند خود را انتخاب كنيد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)

 


متن آهنگ حميد عسكري براي آخرين بار


بهت ميگم دوست دارم براي آخرين باره
خدا هم ديگه ممكن نيست تو رو با من نگه داره
هميشه عاشقت بودم توو روزايي كه رد كرديم
همين اشك ها نشون ميدن به همديگه چه بد كرديم

غرورو زير پا له كن ببين كه عشق مي ارزه
صدات وقت خداحافط ميفهمم داره ميلرزه
بيا دستامو باور كن صدا كن اسممو ديره
بيا با من توو قلب اين خيابوني كه دلگيره


هزار دفعه صدات كردم نشون دادي كه نشنيدي
من از احساسمون گفتم ولي هربار تو خنديدي
مني كه عاشقت بودم شكستم داده اين احساس
ولي خوبم خيالت تخت همينجا آخر دنياست

غرورو زير پا له كن ببين كه عشق مي ارزه
صدات وقت خداحافط ميفهمم داره ميلرزه
بيا دستامو باور كن صدا كن اسممو ديره
بيا با من توو قلب اين خيابوني كه دلگيره



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)

چاپ كاتالوگ يكي از مهمترين بخش هاي تهيه يك كاتالوگ استاندارد و خاص است. تمام هزينه و زماني كه صرف تهيه و طراحي محتواي كاتالوگ شما شده است، در اين مرحله خود نمايي مي كند. البته با رعايت چند نكته، بدون نياز به دانش چاپ مي توانيد كاتالوگ خود را به بهترين شكل چاپ كنيد. قبل از چاپ كاتالوگ خود حتما به نكاتي كه در مقاله صفر تا صد يك كاتالوگ استاندارد ذكر شده است، توجه نماييد و مطمئن شويد كه آنها را رعايت كرده ايد. پس از اطمينان از نكات ذكر شده حال نوبت به بررسي مولفه هاي تاثير گذار در چاپ كاتالوگ و تاثير آنها مي رسد. براي مشاوره چاپ كاتالوگ مي توانيد با كارشناسان فروش استوديو آرت سنتر تماس بگيريد.


1- انواع كاغذ و قطع كاتالوگ

نوع معمول كاغذ مورد استفاده در كاتالوگ، گلاسه است كه خود انواع مختلفي دارد. بسته به سليقه خود و نوع طراحي مي توانيد از گلاسه براق يا مات استفاده نماييد. گرماژ كاغذ كاملا بستگي به تعداد صفحه كاتالوگ شما دارد. به صورت پيش فرض مي توانيد در چاپ كاتالوگ خود از گرماژ ذيل استفاده كنيد :

  • چاپ كاتالوگ ( تا 30 صفحه ) : جلد 250 گرم   |  صفحات داخلي : 150 گرم

  • چاپ كاتالوگ ( 30 تا 100 صفحه ) : جلد : 300 گرم | صفحات داخلي : 135 گرم

قطع كاتالوگ شما نيز كاملا بسته به نوع كاربري كاتالوگ شما دارد. پيشنهاد مي كنيم از قطع هاي معمول مثل A4 و يا قطع هاي مربعي (خشتي) . چرا كه اين ابعاد به صورت تجربي مورد استفاده قرار گرفته اند و حمل و نقل آنهاو از آن مهمتر نحوه جا گرفتن آنها در كتابخانه مشخص و راحت است. سايز هاي غير استاندارد باعث مي شوند تا كاتالوگ شما زود تر فرسوده شود و ديگران نتوانند آن را با خود حمل كنند.

چاپ كاتالوگ

2- انواع صحافي

صحافي كاتالوگ به دو صورت ذيل صورت مي گيرد :

  • چسب گرم
  • منگنه ( تخت يا لوپ Loop )

صحافي چسب گرم : مناسب براي كاتالوگ هاي ضخيم مي باشد. در اين حالت كاتالوگ شما درست مثل يك كتاب صحافي مي شود و در صورتي كه ضخامت كاغذ ها و تعداد صفحات شما بالا باشد مي توانيد از دوخت نيز استفاده نماييد. در صورتي كه از صحافي چسب گرم استفاده مي كنيد حتما دقت داشته باشيد تا گرماژ صفحات داخلي شما بيش از حد زياد نباشد. چراكه پس از چند بار استفاده، كاتالوگ شما اصطلاحا ورق ورق مي شود و چسب توان تحمل فشار آمده را نخواهد داشت.

صحافي منگنه تخت : اين دست از منگنه ها درست شبيه منگنه هاي عادي است كه همه آن را مي شناسند. منگنه تخت مناسب چاپ كاتالوگ در تعداد صفحات كم (حدود 15) صفحه است. براي محكم شدن منگنه ها و درگيري بيشتر آنها با صفحات،حتما از انواع سلفون ها (در ادامه معرفي مي شود) استفاده نماييد.

منگنه لوپ

صحافي منگنه لوپ Loop : اين نوع از منگنه ها با توجه به اختلاف قيمت كم آنها با نمونه تخت، براي چاپ كاتالوگ پيشنهاد مي شوند. دليل اول اين است كه اين منگنه ها به دليل ساختار خود به نوعي در عطف (محل خط تا ) مي پيچند و شبيه يك گيره صفحات را درگير مي كنند. دليل دوم اين است كه به دليل دايره اي بودن آنها در نمايشگاه ها مي توان به راحتي از استند ها آويزان كرد. اما نقطه ضعف اين نوع از صحافي زماني نمايان مي شود كه شما مي خواهيد كاتالوگ خود را داخل پاكت هم سايز كاتالوگ خود قرار دهيد. زائده دايره اي شكل به درب پاكت فشار مي آورد و ممكن است آن را پاره كند. اما به هر حال استفاده از اين نوع منگنه ها در چاپ كاتالوگ بسيار متداول مي باشد.

انواع ديگري از صحافي ها هستند مثل سيمي و … كه براي چاپ كاتالوگ معمولا استفاده نمي شوند. در مواردي هم از تركيب اين دو منگنه براي اطمينان از استحكام كاتالوگ استفاده مي شود.

3- انواع روكش (سلفون)

امروزه كمتر كاتالوگي بدون داشتن روكش يا همان سلفون مي بينيم. پيشنهاد مي كنيم شما هم حتما در چاپ كاتالوگ خود از سلفون براي جلد استفاده نماييد. اين روكش ها كاملا ضد آب هستند و باعث مي شوند تا جلد كاتالوگ شما (كه در دسترس ترين صفحه است) ديرتر فرسوده شود. استفاده از سلفون باعث مي شود تا جلد كاتالوگ به راحتي پاره نشود و در صورتي كه روي جلد آب بريزد و يا كثيف شود به راحتي بتوان آن را تميز كرد. از همه مهمتر پس از مدتي ممكن است مرك و يا كاغذ استفاده شده در كاتالوگ شما به دليل نا مرغوب بودن و يا در معرض عناصر شيميايي موجود در هوا رنگ پريده شوند يا تغيير رنگ بدهد. سلفون باعث مي شود تا اين اتفاق ديرتر براي كاتالوگ شما رخ دهد و به نحوي محافظ همه فن حريف كاتالوگ شما است ! انتخاب نوع آن هم كاملا بستگي به سليقه و نوع طراحي كاتالوگ شما دارد.

انواع سلفون :

  • سلفون مات
  • سلفون براق
  • سلفون هاي تزئيني ( مخملي و … )

قبل  از استفاده از سلفون ها حتما نمونه هاي آن را از نزديك ببينيد و با هم مقايسه كنيد. اگر به طور مثال جلد شما تيره است، حتما نمونه سلفون هاي مات و براق را روي نمونه مشابه آن ببينيد چراكه سلفون ها ممكن است رنگ شما را به طور يك دست 10 تا 15 درصد تيره يا روشن كند. اين به دليل حرارت دستگاه سلفون و پرس كاغذ است. اگر روي رنگ ها حساس هستيد حتما نمونه هاي مشابه را به دقت بررسي كنيد.

4- روكش هاي برجسته

روكش هاي برجسته يا همان  UV ها در واقع جنبه تزييني دارند. در استفاده از اين نوع از خدمات چاپ، زياده روي نكنيد. معمولا سطح كمي از كاتالوگ را كه از اهميت بيشتري برخوردار است (مثل لوگو) برجسته مي كنند. در اين فرايند ضخامت اين بخش حدود 2 تا 5 ميلي متر افزايش پيدا مي كند كه مي تواند باعث جذابيت بيشتر كاتالوگ شود.

 

منبع : استوديو آرت سنتر

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)

آماده سازي رنگ براي نقاشي ساختمان

اگر تصميم داريد كه رنگ روغني را پياده سازي نماييد، بايستي حتما از باز بودن كامل پنجره ها مطمئن گرديد. چراكه تينر افزوده شده به رنگ، داراي بويي ماندگار و در عين حال بسيار نامطبوع است. بسياري توصيه مي كنند كه ديوارها را ترجيحا با رنگ پلاستيك رنگ آميزي نماييم. با اين حال اگر كودك خردسالي در منزل داريد كه ممكن است بر روي ديوارها نقاشي بكشد، احتمالا رنگ روغن گزينه ي مناسب تري خواهد بود.

 در ادامه پس از اين كه نوع، جنس و رنگ دلخواه خود را انتخاب نموديد، بايستي اقدام به آماده سازي رنگ نماييد. براي اين منظور شما مي بايست رنگ را در ظرفي جداگانه ريخته و بنا به دستورالعمل آن، آن را روان نماييد. اين نكته را نيز از ياد نبريد كه رنگ به خوبي و به صورت يكنواخت مخلوط گرديده باشد. هم چنين بايستي غلظت آن به اندازه كافي بوده و پس از هر مرتبه رنگ آميزي، جهت حركت قلم مو يا غلتك به يك شكل باشد. متاسفانه برخي به اين نكته توجه نداشته و يك بار قلم مو را از بالا به پايين و بار ديگر نيز از چپ به راست حركت مي دهند. به منظور پوشش بهتر، توصيه مي گردد كه يك دست رنگ به صورت كامل از يك جهت اجرا گشته و دست دوم نيز به صورت كامل به جهت عمودي روي آن اجرا گردد.

نقاشي ساختمان را از كجا شروع كنيم؟

شايد يكي از متداول ترين سوالات براي بسياري از عزيزان علاقه مند به نقاشي ساختمان در تهران ، بخش شروع و استارت آن است. لازم به ذكر است كه در اين مورد، بسياري از نقاشان به صورت سليقه اي عمل مي كنند. با اين حال در اينجا مي خواهيم انجام اين كار را به صورت اصولي براي شما عزيزان يادآور شويم.

گام اول: رنگ آميزي و نقاشي سقف (نقاشي ساختمان با غلطك)

اگر قصد داريد كه كار نقاشي ساختمان در غرب تهران را براي ساختمان خود انجام دهيد، بهترين كار اين است كه از رنگ آميزي و نقاشي سقف ساختمان شروع كنيد. شما مي توانيد براي رنگ آميزي سقف از غلتك رنگ با دسته قابل تنظيم استفاده نماييد كه در حال حاضر در تمام فروشگاه هاي رنگ و ابزارآلات موجود مي باشد شايان ذكر است براي ليست قيمت نقاشي ساختمان به سايت ياور مراجعه كنيد.

لوله بازكني
اين روزها استفاده از خدمات لوله بازكني جهت رفع گرفتگي آشپزخانه، ظرفشويي، سرويس‌ بهداشتي از جمله گرفتاري‌هاي روزمره بحساب مي آيد. كه اگر براي دريافت خدمات لوله بازكني، با يكي از برچسب‌هاي تبليغاتي تماس گرفته باشيد بدونه ترديد با تجربه بدي از هزينه‌هاي نا متعارف و خدمات ناقص مواجه خواهيد بود.

مسددود شدن جزئي لوله ها ممكن است با مسائل جزئي از قبيل تخليه كند آب سينك آشپزخانه يا سرويس يهداشتي آغاز گردد. اما مي توانند به سرعت به مشكلات بزرگ تبديل شوند؛ اهميت دادن به اين موضوع و رفع علت مسدود شدن جزئي لوله مي تواند از تعميرات پرهزينه لوله بازكني جلوگيري كند.

جالب است بدانيد در آپارتمان ها به علت اشتراك لوله هاي فاظلاب و ... در بسياري موارد علت گرفتگي لوله ها ما نيستيم و مثلا بي مبلاتي يكي از همسايه‌ها يا حتي  مثلا  اتداختن نوار بهداشتي در چاه توسط مهمان به علت خجالت باعث اختلال و گرفتگي لوله ها شده است در اين مقاله سعي بر اين است لوله بازكني فوري  راهكار هاي به شما آموزش دهيم كه ابتدا خودتان اقدام به باز كردن لوله ها گرفته شده كنيد و در صورتي كه موفق به اين عمل نشديد به شما ميگيويم با چه معياري و با چه هزينه اي جهت لوله بازكني از شركت هاي فعال در اين حوزه كمك بگيريد؛ كه از شما هزينه دو چندان دريافت نگردد. با توجه به كلاهبرداري هاي زياد در حوزه لوله بازكني ارزان كه حتي بازتاب رسمي در رسانه هاي ملي داشته است؛ پيشنهاد ميگردد مطالب زير را دقت دنبال كنيد.

 

نصب كاشي

كاشي كار‌ حرفه‌اي براي نصب كاشي و سراميك در فضاهايي مثل بين كابينت، سرويس‌ بهداشتي همچنين فضاهاي بيروني مثل پاركينگ و حياط و تراس فعاليت خود را در ساختمان شما اغاز ميكند.

گاهي نصاب كاشي با نصب كاشي با نصب سراميك به كار خود پايان ميدهد يا كاشي كار بعد از نصب روشويي جديد و به منظور پوشاندن ظاهر نامناسب بوجود آمده پس از بنايي يا لوله‌كشي عمليات خود را پايان ميدهد. در برخي موارد بعد از اتمام فعاليت نصاب كاشي صاحب خانه دست به عمليات بازسازي ديگري هم ميزند كه در اين موارد نكات زير ضروري است رعايت گردد همچنين همكاران مجموعه ياور ميتواند مشاور شما و در صورت نياز با نظر شما بازسازي را اجرا كنند

 پيشنهاد ميگردد قبل از خريد كاشي يا سراميك با كاشي كار ساختمان خود هماهنگي لازم راانجام دهيد ممكن است نكته اي از جمله ابعاد كاشي و نوع كاشي كف و غيره كه از ديد شما پنهان مانده باشد و تاثير بسزايي در اجراي كار شما داشته باشد.

در مقاله زير سعي داريم شما را به عنوان صاحبخانه و تحويل گيرنده كار با فرايند غيره تخصصي كاشي و كاشي كاري بر اساس سرفصل زير اشنا كنيم

  • آنچه بايد قبل از كاشي كاري به عنوان مالك ساختمان بدانيد
  • مقدار كاشي مورد نياز
  • آنچه بايد در حين كاشي كاري به عنوان مالك ساختمان بدانيد
  • آنچه هنگام تحويل كار از كاشي كار بايد بدانيد

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)

 

خريد كتاب از آمازون

از آنجايي كه خريد كتاب از آمازون و يك سري كتابهاي خارجي براي برخي از هموطنان عزيز سخت است بر آن شديم كه به هموطنان عزيز در مورد خريد آخرين نسخه هاي كتاب هاي آمازون كمك كنيم. ما توانايي خريد نسخه هاي چاپي ارجينال با تضمين خريد از آمريكا را داريم.اين نوع كتاب ها به صورت الكترونيكي يا چاپي بوده و ميتواند در پلتفرم هاي مختلف استفاده قرار بگيرد.

براي خواندن و استفاده از كتاب هاي آمازون آمريكا حتما بايد اكانت آمازون داشته باشيد ولي براي نسخه هاي PDF و ePub نيازمند نرم افزار خاصي نمي باشد. كتاب هاي سفارش داده شده حتما در كنار نسخه ارجينال نسخه PDF تبديل شده هم ارسال مي شود كه كار كتاب خوانان عزيز راحت تر انجام شود.

براي خريد كتاب از آمازون ، گوگل بوك يا … تنها كافيست لينك كتاب را در نوار جستجو بالاي سايت مالتينا وارد كنيد، ثبت سفارش كنيد و بعد با استفاده از اكانت خودتان كه در سامانه ثبت كرده ايد سفارش شما دريافت شده و برآورد خواهد شد. لطفا قبل از ثبت سفارش جديد براي كاهش زمان تحويل از بخش خريد كتاب عنوان مورد نظر خود را جستجو كنيد.

 

 

 

خريد كتاب از آمازون با حداقل ۸۰ درصد تخفيف

خريد كتاب از آمازون توسط تيم  malltina با حداقل ۸۰ درصد تخفيف نسبت به قيمت كتاب در آمازون انجام مي‌شود. بسياري اوقات نسخه ترجمه‌شده كتاب‌هاي خارجي در بازار ايران يافت نمي‌شود. ازاين‌رو دانشجويان و اساتيد دانشگاهي نياز به خريد كتاب‌هاي زبان اصلي مي‌كنند. به علت تحريم‌هاي همه‌جانبه‌اي كه در سال‌هاي اخير بر كشور تحميل شد، سايت‌هاي فروش كتاب خارجي از ارسال نسخه چاپي كتاب‌ها به مقصد ايران خودداري مي‌ورزند. خريد نسخه چاپي كتاب‌ها از طريق مالتينا امكان‌پذير است. و علاوه بر هزينه به صرفه جهت خريد و ارسال كتاب‌ها، كمتر از 15 روز زمان نياز است تا كتاب‌ها به ايران ارسال شوند. اما برخي سايت‌ها نظير آمازون الزاما نسخه الكترونيكي كتاب را ندارند و شما مجبور هستيد تا براي مطالعه آن كتاب حتما نسخصه چاپي كتاب را از آمازون خريداري كنيد امكان خريد نسخه چاپي كتاب‌ها براي تيم malltina فراهم است.

 

 

 

خريد مستقيم كتاب از آمازون

سايت آمازون حتي اجازه مشاهده كتاب‌هاي كيندل را به ايرانيان نمي‌دهد جه برسد به فروش اين كتاب‌ها! به‌طور مثال اگر با آي پي داخل كشور ايران بر روي لينك خريد اين كتاب كليك كنيد فرمت Kindle كتاب را مشاهده نمي‌كنيد! ولي اگر از نرم‌افزارهاي تغيير آي پي استفاده كنيد امكان خريد نسخه كيندل كتاب براي شما فراهم مي‌شود. علاوه بر اين امكان خريد مستقيم از آمازون نيست. بايد از سايت‌هاي واسطه كارت‌هاي اعتباري با مبلغ بالاتر از قيمت اصلي آن تهيه كنيد و سپس اقدام به خريد كتاب از آمازون كنيد. درنهايت قيمت كتاب‌هاي كيندل معمولاً بالا است. مثلاً براي همين كتاب بايد ۸۹ دلار معادل ۴۰۰ هزار تومان پرداخت كنيد!

 

خريد كتاب‌هاي آمازون با مالتينا

اين امكان براي تيم مالتينا فراهم است كه تمامي كتاب‌هاي آمازون را با بيش از ۸۰ درصد تخفيف از طريق كتابخانه‌هاي عمومي و همچنين دانشگاهي خارجي تهيه نمايد. قيمت نسخه الكترونيك كتاب‌ها در مالتينا بسيار پايين‌تر از قيمت كتاب‌ها در آمازون مي‌باشد. بنابراين نيازي نيست كتاب‌هاي آمازون را باقيمت‌هاي بالايي تهيه نماييد. به‌عنوان‌ مثال تهيه كتاب ۴۰۰ هزارتوماني بالا براي تيم مالتينا با مبلغ ۱۵ هزار تومان امكان پذير است.

 

مراحل خريد كتاب از آمازون در مالتينا

جهت خريد كتاب‌ از آمازون ، ابتدا وارد صفحه اصلي سايت malltina شويد. در فيلد جستجو تنها عنوان كتاب را وارد نماييد. درصورتي‌كه كتاب مدنظر شما در سايت موجود باشد، امكان خريد مستقيم كتاب براي شما فراهم خواهد شد. علاوه بر اين در صورتي كتاب مدنظر شما در سايت موجود نباشد، امكان سفارش كتاب نيز وجود دارد. راهنماي كامل دانلود كتاب از سايت مالتينا و در صفحه راهنماي دانلود و سولات متداول  قابل مشاهده است.

تيم مالتينا آماده پاسخ‌گويي سؤالات شما در مورد خريد كتاب از آمازون مي‌باشد. سؤالات خود را از طريق پشتيباني سايت ارسال نماييد.


خريد كتاب از آمازون Amazon

بي شك دسترسي به آخرين نسخه‌هاي كتاب‌ها فيزيكي و حتي كتاب‌هاي الكترونيكي PDF و نسخه الكترونيكي Kindle نياز هر دانشجو، محقق ،پژوهشگر و علاقمندان به مطالعه است، اما با توجه به اينكه كاربران ايراني دسترسي به روش‌هاي پرداخت بين‌المللي ندارند، لذا خريد كتاب بصورت فيزيكي و بعضيا بصورت الكترونيكي امكان‌پذير نيست. با استفاده از سرويس خريد كتاب سايت ماتينا امكان سفارش كتاب و محصولات فرهنگي از وبسايت آمازون امكان‌پذير است .

 

طريقه سفارش و خريد كتاب از آمازون Amazon

در صورتي كه فقط نياز به خريد كتاب از آمازون Amazon داريد، مي‌توان بجاي خريد كتاب فيزيكي نسخه الكترونيكي ( كيندل Kindle) تهيه كرد و مستقيم براي حساب كاربري شخص مورد نظر ارسال نمود بدون نياز به هر گونه گيفت كارت و سپس بعد از نصب اپليكيشن كيندل (اندرويد / iOs / ويندوز ) به قمسمت كتابخانه رفته و كتاب مورد نظر را خواهيد ديد.

 

چنانچه فقط نياز به خود كتاب بصورت فيزيكي داريد، بعد از عضويت در سايت، لينك كتاب را در نوار جستجو درج كنيد و سپس اقدام به ثبت سفارش كنيد تا 15 روز بعد درب منزل تحويل بگيريد.

 

حتي‌المقدار براي خريد كتاب‌ از آمازون، روي آمازون كشورهاي اروپايي جستجو كنيد ( سفارش كتاب از طريق حساب كاربري داراي حساب Prime انجام مي‌شود كه ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از سفارش كتاب به دست مالتينا خواهد رسيد)

دقت فرماييد كتاب،مجله و محصول فرهنگي مغايرتي با قوانين گمركي و فرهنگي كشورمان نداشته باشد، در غير اينصورت امكان كنسل شدن خريد شما وجود خواهد داشت و يا درگمرك برگشت خواهد خورد و عواقب آن تماما متوجه سفارش دهنده است.

در زمان سفارش كتاب‌ها فقط معادل ريالي كتاب‌ها دريافت خواهد شد، و زمان پست كردن كتاب و محصولات، هزينه آن جداگانه دريافت خواهد شد، بطور مثال زمان سفارش شما فقط هزينه خود كتاب را پرداخت خواهيد كرد و بعد از اينكه كتاب‌ها آماده پست شدن به سفارش دهنده شد، هزينه پستي توسط دفتر پستي محاسبه و فاكتور آن جداگانه محاسبه و ارسال مي‌شود .

در صورت موجود نبودن كتاب ، نشريه ، مجله و هر كالاي مورد نظر شما در آمازون كشورهاي اروپايي، امكان تهيه آن از سايت  Amazon.com هم خواهد بود اما زمان بيشتري براي دريافت خواهد برد.

در صورت سفارش چند محصول ، بعد از رسيدن آخرين محصول ، همه موارد يكجا براي سفارش دهنده ارسال خواهد شد.

مالتينا در كشورهاي آلمان و ايتاليا امكان دريافت سفارشات و خريد كتاب از آمازون Amazon را دارد بنابر اين از اين دو كشور سفارش شما به سمت ايران پست خواهد شد ، بنابر اين بر خلاف سايت‌هاي ديگر كه دفتر آن‌ها در دوبي است و خريدار مجبور به پرداخت ۲بار هزينه گمرك است در مالتينا شما فقط هزينه گمرك كشور ايران را پرداخت مي‌كنيد.

 

تصورات نادرست در مورد خريد كتاب از آمازون

  • درست است كه كتاب‌هاي كاغذي (Paperback) به ايران پست نمي‌شوند، ولي كتاب‌هاي كيندل (Kindle) نسخه كاغذي نيست و به صورت الكترونيكي مي باشد، بنابراين نياز به پست نيست. شما مي‌توانيد كتاب‌هاي الكترونيك فروشگاه كنيدل را به محض خريد مشاهده و مطالعه كنيد. شما از طريق ماليتنا ميتوانيد حتي كتاب هاي كاغذي را از آمازون آمريكا سفارش داده و درب منزل در ايران تحويل بگيريد.

 

  • برخي گمان مي‌كنند كه براي استفاده از كتاب‌هاي الكترونيك، بايد حتما كتاب‌خوان كيندل داشت. اين تصور كاملا اشتباه است. كيندل برنامه‌هايي براي همه سيستم عاملها دارد. بعد از نصب اپليكيشن كيندل (


ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)
 
تاريخ : ۷ آذر ۱۳۹۷

سئو چيست؟ (تعاريف مختلف از سئو سايت)

سئو به مجموعه اي از فرايند ها و دستورالمعل هايي گفته مي شود كه ما بايد روي وب سايت مان انجام دهيم تا در موتورهاي جست و جو نتيجه خوبي بگيريم.

سئو، كار يكي دو روز نيست! بعضي ها فكر مي كنند سئو يك بار براي هميشه است. در صورتي كه اصلا اينطور نيست! سئو فرايندي دائمي است و تمام شدني نيست!

هرچند كه خيلي ها از روش هاي غير قانوني در بهينه سازي سايت خود براي موتورهاي جست و جو استفاده مي كنند تا هرچه زودتر نتيجه ايده آل خود را مشاهده كنند ولي بايد بدانيد كه سئو فريب دادن موتورهاي جست و جو نيست! سئو يعني كارهايي انجام دهيم تا موتورهاي جست وجو باور كنند كه سايت ما خوب است.

البته همانطور كه قبلا هم گفتم در كشور ما منظور از موتور جست و جو همان گوگل است. در واقع كارهايي كه ما براي وب سايت مان انجام مي دهيم براي رتبه گرفتن در گوگل است.

سئو يعني حال سايت مان را خوب كنيم. زماني كه حال سايت ما خوب باشد و در بهترين شرايط قرار داشته باشد تبديل به سايتي ايده آل براي گوگل مي شود. گوگل به سايت هايي رتبه خوب مي دهد كه در بهترين شرايط قرار داشته باشند.

بعضي از دوستان فكر مي كنند سئو يعني ترفندهايي كه بشود از آن ها براي بالا آمدن يك شبه در گوگل استفاده كرد. سئو جادو مي كند ولي جادوگري نيست! هيچ ترفندي در سئو وجود ندارد كه سايت شما را به سرعت به رتبه هاي اول گوگل برساند.

سئو علم يا دانش خاص و دست نيافتني نيست! سئو مجموعه اي از دستور العمل هايي مشخص است كه بايد به آن ها عمل كنيم. سئو اصول و قواعدي است كه گوگل دوست دارد سايت ها از آن ها پيروي كنند.

به نظر من تجربه در سئو بسيار مهم است. هرچه تجربه شما در سئو سايت بيشتر باشد نتايج بهتري مي توانيد بگيريد.

اما تعريفي كه هم اكنون از سئو مي شود اين است كه تدوين استراتژي براي توليد محتواي كاربر پسند و ايجاد تجربه كاربري دلنشين براي كاربران در سايت كه اين دو، بخش هاي اصلي سئو را در آينده تشكيل مي دهند و هر كدام از آن ها داراي مواردي مي شوند كه در ادامه مفصل تر در موردشان صحبت خواهم كرد.

 

گوگل به چه سايت هايي رتبه خوب مي دهد؟

در مورد اينكه گوگل به چه سايت هايي رتبه بهتري مي دهد و فاكتورهاي اصلي گوگل در رتبه بندي سايت چه مواردي است خيلي نمي خواهم تخصصي صحبت كنم. به طور كلي و به زبان ساده گوگل به سايت هايي رتبه خوب مي دهد كه اولا به فكر كاربران شان باشند يعني به آن ها اهميت بدهند و ثانيا اعتبار بالايي در وب داشته باشند و مورد اطمينان باشند.

به طور كلي اين دو مورد از نظر گوگل بسيار مهم است كه همين باعث مي شود سئو داخلي و سئو خارجي بوجود آيد.

خلاصه بگويم منظور از اهميت دادن به كاربران يعني سايتي داشته باشيم كه از هر لحاظ براي كاربران مفيد و در عين حال كار با سايت ما براي شان راحت باشد. از توليد محتواي مفيد و ارزشمند گرفته تا شكل ظاهري سايت، المان هاي چيده شده در سايت، رنگ بندي و شكل نوشته هاي سايت، سرعت بارگذاري سايت و هر موردي كه سايت ما را به يك سايت مفيد با كاربري راحت براي كاربران مان تبديل كند.

 

چرا بايد سايتمان را سئو كنيم؟

همانطور كه ميدانيد در سراسر دنيا موتورهاي جست و جو مخاطبان زيادي دارند. تقريبا مي توان گفت چيزي حدود ۹۸ درصد از كاربران اينترنتي براي رفع نياز خود اولين كاري كه مي كنند مراجعه به موتورهاي جست و جو است. از اين رو دريافت ترافيك از موتورهاي جست و جو براي ما بسيار اهميت دارد و مفيد خواهد بود.

چراكه موتورهاي جست و جو بهترين نتايج را به كاربران نمايش مي دهند. يعني اگر بتوانيم سايت خود را در كلماتي كه كاربرانمان جست و جو مي كنند بهينه كنيم و در صدر نتايج جست و جو قرار بگيريم مسلما بازديد كنندگان ارزشمندي را به دست مي آوريم.

چرا سئو مي كنيم؟

دقيقا به همين دليل است كه مشتريان اعتماد بيشتري به ما مي كنند چون خودشان دنبال ما گشته اند و ما را پيدا كرده اند. ولي در ديگر روش هاي تبليغات اينترنتي ما به زور در ديد آن ها قرار مي گيريم.

همين باعث مي شود تا سئو به يكي از بهترين استراتژي ها در دنياي بازاريابي و تبليغات اينترنتي تبديل شود و سرمايه گذاري در دراز مدت روي آن باعث مي شود تا در آينده هزينه هاي كمتري براي جذب مخاطب و مشتري داشته باشيم.

 

به طور كلي ما سايت مان را سئو مي كنيم تا :

  • ترافيك بيشتري دريافت كنيم
  • كاربران سايت مان بيشتر شوند
  • مشتريان هدفمند بيشتري دريافت كنيم
  • اعتماد افراد بيشتري را جلب كنيم
  • ديگر به فكر تبليغات پر هزينه نباشيم
  • رقبا را پشت سر بگذاريم
  • برند خود را تقويت كنيم
  • در وب بدرخشيم و دست نيافتني شويم

 

تجربه ثابت كرده است سرمايه گذاري روي سئو به مراتب بهتر است سرمايه گذاري روي ديگر روش هاي تبليغاتي مي باشد. البته بيشتر صحبت سر زمان است و در كل سئو نسبت به ديگر روش ها سرمايه كمتري مي طلبد!

چيزي كه ثابت شده اين است كه سئو اثر بخشي بيشتري نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي دارد. يعني مشترياني كه از موتورهاي جست و جو جذب مي كنيد به مراتب بهتر و با كيفيت تر از مشترياني هستند كه مثلا از تبليغات بنري يا كليكي دريافت مي كنيد.

چون همانطور كه گفتم مشترياني كه از گوگل به سايت شما مي آيند دقيقا به دنبال نيازشان هستند و شما را بهترين گزينه براي رفع نيازشان مي دانند.

چرا سئو بهتر از ديگر روش هاي تبليغات اينترنتي است؟

به طور خيلي خلاصه مواردي كه باعث مي شود تا سئو را به بهترين روش براي تبليغات در فضاي آنلاين تبديل كند را عنوان مي كنم:

هزينه سئو خيلي كمتر و مقرون به صرفه تر از ديگر روش هاي تبليغاتي در اينترنت است. دقيقا به خاطر اينكه با سئو مي توان مخاطبان هدفمندتر بيشتري را جذب كرد. در اين صورت بازگشت هزينه بسيار بالا خواهد بود.

هزينه برندسازي با سئو به قدري پايين است كه قابل مقايسه با ديگر روش ها مثل ويديو ماركتينگ يا سوشيال ماركتينگ نخواهد بود. زماني كه سايت شما در صدر نتايج جست و جو باشد و بيشتر از رقبايتان ديده شويد برندتان قوي تر خواهد شد. فكر نمي كنم كسي به خوبي گوگل بتواند براي شما برندسازي كند!

سئو نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي هدفمندتر است. در انواع روش هاي تبليغات اينترنتي مجبوريم به زور تبليغ خود را در ديد مشتري قرار دهيم ولي در سئو مي كوشيم تا مشتري خودش دنبال ما بگردد و ما را پيدا كند. مشخصه كه در سئو مشتريان هدفمند نصيب مان مي شوند. چون دقيقا خودشان مي دانند نيازشان چه هست و ما را رفع كننده نياز خود مي يابند.

از ديگر مزاياي سئو اين است كه روز به روز به مخاطبان اصلي شما افزوده مي شود. هر چه مي گذرد بازديد سايت تان بالا مي رود، سپس كاربران سايت تان افزايش مي يابد و در نهايت فروش تان بيشتر مي شود. همه اين ها به خاطر اين است كه افرادي كه به سايت شما مي آيند دقيقا دنبال شما هستند.

تفاوت تبليغات در گوگل و سئو چيست؟

درست است كه با تبليغات در گوگل مي توان در هر زماني كه بخواهيد در كلمات مربوط به كسب و كارتان در گوگل رتبه يك شويد ولي هيچگاه نمي توان به صورت دائمي از تبليغات ادوردز استفاده كرد.

براي هر كسب و كاري خصوصا كسب و كارهاي كوچك تبليغات گوگل ادوردز تا جايي امكان پذير است كه بازگشت سرمايه نسبت به هزينه هاي ادوردز بهتر باشد. از اين گذشته با قيمت دلاري كه در كشور ما روز به روز بالاتر مي رود براي خيلي از كسب و كارها تبليغ در گوگل به صرفه نخواهد بود.

ولي سئو دائمي است. درست است كه بايد زمان بيشتري را به سئو سايت تان اختصاص دهيد و كمي طول مي كشد تا به نتيجه ايده آل خود نزديك شويد ولي بايد بدانيد كه يك بار براي هميشه هزينه خواهيد كرد. در تبليغات گوگل هر زماني كه هزينه كنيد بالا هستيد ولي در سئو با يك بار هزينه هميشه بالا خواهيد بود.

سئو زمان بر است

 

با انواع سئو سايت آشنا شويد:

حالا كه دقيقا متوجه شديد كه سئو چيست بهتر است كم كم بريم سراغ روش هاي سئو و اينكه براي سئو سايتمان بايد از كجا شروع كنيم. قبلا با مفهوم سئو داخلي و خارجي سايت آشنا شديد. حالا بايد با روش هاي سئو آشنا شويد.

منبع : سايت هميار وب



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)

 

كارخانه سازنده لوازم خانگي بوش امروزه با توليد و ارسال انواع لوازم خانگي مانند جاروبرقي،يخچال،ماكروفر،ماشين لباس شويي و مايكروويو امروزه بزرگترين كارخانه توليد لوازم خانگي شمرده مي شود.كيفيت بالاي محصولات و ارائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در تمامي نقاط جهان از جمله موارد و ويژگي هاي اين شركت پر فروش است كه آن را در بين تمامي كشورها محبوب كرده است.در كشور ما نيز برند بوش از جمله برندهاي محبوب و مورد استقبال خانواده هاست كه با اطمينان خاطر لوازم خانگي مورد نياز خود را از نمايندگي هاي مجاز و فروشگاههاي معتبر خريداري مي كنند.اين كارخانه سازنده به عنوان برترين برند لوازم خانگي اروپابه زندگي شما كيفيت فوق العاده،نهايت اطمينان و تكنولوژِي بي نظير هديه مي دهد.از جمله لوازم مورد نياز در تمامي منازل جاروبرقي است كه چون وسيله اي بسيار پركاربرد در زندگي روزانه است بهتر است از كيفيت بالايي برخوردار باشد تا بتواند نياز شما را تا سال ها برطرف كند و نيازي به تعمير جاروبرقي خود نداشته باشيد.در ميان جاروبرقي هاي متنوع بوش امروز قصد داريم شما را با جاروبرقي بوش BGL7200 آشنا كنيم.

اين جاروبرقي با داشتن ويژگي هاي منحصر به فرد و قيمتي مناسب نسبت به مدل هاي ديگر جاروبرقي بوش اين روزها بسيار در بين خانواده هاي ايراني محبوب شده است.در اين مقاله شما را با ويژگي ها،مزايا و معايب احتمالي اين جاروبرقي آشنا مي كنيم تا بتوانيد خريدي مطمئن و مطلوب داشته باشيد.

 

مشخصات كلي جاروبرقي بوش BGL7200:

جاروبرقي بوش BGL7200  ابعادي با اندازه هاي 480*320*275  ميلي متر داشته و با درنظرگرفتن متعلقاتش وزني حدود 7.7 كيلوگرم(5.5 كيلوگرم سيلندر) دارد.اين جاروبرقي از نوع كيسه دار از نوع G است و موتور آن تا 2000 وات قدرت دارد كه نشان از راندمان بالا و قدرت مكش بسيار زياد آن است.اين جاروبرقي مانند تمام جاروبرقي هاي ديگر 4 چرخ در زير خود براي جابجايي راحت و قدرت مانور بيشتر بر روي تمام سطوح دارد اما نكته متفاوت در مورد چرخ هاي اين جاروبرقي آن است كه چرخ هاي آن در يك پوشش نرم محصور شده اند كه براي حفاظت از كف پوش هاي سختي مانند پاركت منزلتان طراحي شده است.بنابراين با كمال آسودگي جاروبرقي خود را در منزلتان جابجا كنيد. سيستم سيم جمع كن خودكار نيز در اين جاروبرقي استفاده شده است. پارويي اين جاروبرقي طراحي خاص دارد كه به راحتي روي زمين حركت كرده و زباله ها را جذب مي كند.از ديگر ويژگي هاي جاروبرقي بوش BGL7200  استفاده از فيلتر بهداشتي قابل شست و شو براي گاز خروجي تميز و كيسه گرد و غبار قابل تعويض است. از ويژگي هاي كاربردي ديگر اين جاروبرقي توليد نويز و صداي بسيار كم است.در ادامه به صورت مجزا مزايا،معايب و ويژگي هاي جاروبرقي بوش BGL7200  را به شما عزيزان معرفي مي كنيم.

موتور HiSpin:

از ويژگي هاي جاروبرقي بوش BGL2700  استفاده از موتور جديد HiSpi  باقدرت بالا و تيغه هاي آيروديناميك و سيستم جريان هواست.اين موتور با داشتن توان بالا و مصرف انرژي كم تاثير بسزايي در صرفه جويي در مصرف برق دارد.

 

سيستم Quattro power:

اين سيستم در اكثر جاروبرقي هاي جديد بوش از جمله جاروبرقي بوش BGL7200 مورد استفاده قرار گرفته است. اين تكنولوژي به به تميزي و نظافت بيش تر با مصرف انرژي كم تر كمك مي كند.

 

خرطومي انعطاف پذير و تلسكوپي:

از ديگر ويژگي هاي جاروبرقي بوش BGL7200  استفاده از خرطومي تلسكوپي با قابليت تغيير ارتفاع به هر اندازه دلخواه است. از طرفي انعطاف پذيري بالاي اين خرطومي باعث مي شود نگران له شدن و خرابي آن نباشيد و مطمئن باشي اين خرطومي مقاومت بالايي دارد.

 

داشتن سه نوع پاور مجزا:

اين جاروبرقي با داشتن سه نوع پاور معمولي،كف سراميك و جمع آوري مو و پرز بدن حيوانات خانگي انتخاب مناسبي براي نظافت تمامي سطوح و مكان هاست.بنابراين اگر از يك حيوان خانگي در منزل خود استفاده مي كنيد جاروبرقي بوش BGL7200  انتخاب عالي براي شماست.

 

استفاده از برس هاي متفاوت:

با خريد اين جاروبرقي ديگر نگران نظافت وسايل جانبي خانه تان نباشيد.به همراه جاروبرقي بوش BGL7200  برس هاي مخصوص پرده،مبل و نظافت گوشه و زواياي غير قابل دسترسي به شما داده مي شود كه به راحتي قابليت نصب روي دسته جاروبرقي را دارند.

 

نشانگر الكترونيك تعويض كيسه گرد و غبار:

بر روي اين جاروبرقي نشانگر الكترونيكي تعبيه شده است كه هرگاه كيسه جاروبرقي شما پر شد و نياز به تعويض پيدا كرد از آن مطلع شويد.

 

سري هاي مختلف:

اين جاروبرقي سه سري متفاوت پارويي بزرگ،سري گردگير كوچك و سري باريك دارد كه شما را در نظافت كامل منزلتان كمك مي كند.

 استفاده از دسته بر روي بدنه:

با استفاده از جاروبرقي بوش BGL7200  ديگر نگران جابجا كردن جاروبرقي خود نباشيد.بر روي بدنه اين جاروبرقي يك دسته قرار داده شده است كه به راحتي مي توانيد آن را جابجا كنيد.

ظرفيت 5 ليتري مخزن:

اين جاروبرقي به داشتن مخزن 5 ليتري ظرفيت نسبتا بالايي براي دوره استفاده زيادي دارد.

 

معايب:

در كنار تمام ويژگي هاي مثبت و مزاياي استفاده از جاروبرقي بوش BGL7200  قطعا اين جاروبرقي در طراحي و توليد خود نيز نواقصي نسبت به ساير جاروبرقي ها با مدل و قيمت بالاتر دارد.براي قضاوت صحيح و دادن اطلاعات همه جانبه به شما عزيزان كمبود هاي احتمالي اين جاروبرقي را نيز با شما به اشتراك مي گذاريم:

مانند بسياري از جاروبرقي هاي بوش اين جاروبرقي نيز توانايي جذب مايعات را ندارد.

بر عكس ساير جاروبرقي هاي بوش كه از جنس كنف براي خرطومي خود استفاده مي كنند جنس خرطومي اين جاروبرقي پلاستيكي است كه كارايي كم تري نسبت به جاروبرقي هايي با خرطومي كنفي دارد.

تكنولوژي كمپرسور تكنولوژي است كه در بعضي جاروبرقي هاي بوش مانند مدل PRO5  استفاده شده است كه قدرت مكش موتور را افزايش داده و توان را تا حدود 2200 وات افزايش مي دهد.اما جاروبرقي بوش 7200  فاقد اين تكنولوژي است.

جاروبرقي بوش BGL 7800  توانايي استفاده از دو برس همزمان را ندارد.البته اين ويژگي را بسيار سخت گيرانه است اگر جز معايب جاروبرقي قرار داد زيرا اين توانايي مخصوص جاروبرقي هاي بسيار پيشرفته است.

اگر براي نگه داري وسايل جانبي جاروبرقي خود نياز به يك محفظه داريد بايد آن را جداگانه تهيه كنيد زيرا اين جاروبرقي محفظه نگه داري اقلام و وسايل جانبي را ندارد.

با وجود رنگ قرمز خوش رنگ بدنه اين جاروبرقي شايد بتوان تك رنگ بودن آن را جز معايب جاروبرقي بوش BGL7200  دانست زيرا ممكن است رنگ قرمز،رنگ مورد علاقه بسياري از افراد نباشد.

 

 جمع بندي:

براي اطمينان خاطر شما عزيزان علاوه بر بررسي ويژگي هاي جاروبرقي بوش BGL7200  نظرات و ميزان رضايت مشتريان و خريداران اين جاروبرقي را نيز مورد تحقيق قرار داديم.اين جاروبرقي با داشتن ويژگي هاي بارز مكش بالا،توليد صداي كم،استفاده از فيلتر بهداشتي،لوله خرطومي،تكنولوژي هاي مختلف براي افزايش راندمان و كارايي ،استفاده از چندين برس و پارويي براي نظافت همه جانبه و لوازم جانبي مورد نياز  چندين ويژگي مثبت ديگر توانسته است درصد قابل توجهي فروش در ايران داشته و رضايت 87 درصدي خريداران خود را به دست آورد.

بنابراين اگر قصد تعويض يا خريد جاروبرقي داريد پيشنهاد ويژه ما جاروبرقي بوش BGL7200  استه كه در عين داشتن ويژگي ها و مزاياي بسيار قيمت نسبتا مناسبي حدود 2.5 ميليون دارد.

در ادامه ويژگي هاي اين جاروبرقي را براي جمع بندي كلي به صورت جدول براي استفاده راحت تر شما قرار داده ايم.

اميدواريم از خريد جاروبرقي خود رضايت صد در صد را به دست آوريد.

 

منبع : چي بخريد



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]