فروشگاه اينترنتي زين شاپ
بزرگترين فروشگاه اينترنتي كشور

سایت بهترین ابزار


چگونه مي‌توانيم با افزايش فالوور اينستاگرام به سود بيشتري در كسب و كارمان برسيم؟ اين روزها كسب و كارها و برندهاي تجاري زيادي با هدف توسعه و پيشرفت بيزينس خود به بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي روي آورده‌اند و اينستاگرام يكي از محبوب‌ترين پلتفرم‌ها در اين زمينه است. در اين مقاله از ديجي فالوور با نكات و استراتژي‌هايي براي افزايش فالوورهاي خود در اين شبكه آشنا مي‌شويد.

اينستاگرام و فرصت‌هاي ايده‌آل آن براي كسب درآمد

اينستاگرام يكي از محبوب‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي در سراسر دنيا محسوب مي‌شويد كه با قابليت‌هايي كه در اختيار كاربران خود قرار داده است، به پلتفرمي مناسب براي كسب درآمد تبديل شده است. كاربران اين روزهاي اينستاگرام بيش از پيش در اين شبكه اجتماعي به دنبال راه‌هايي براي بازاريابي و فروش آنلاين هستند؛ از اين‌رو كسب و كارهاي آنلاين كه به دنبال راهي براي افزايش فروش خود و تبليغات ارزان هستند سعي مي‌كنند استفاده‌هاي موثرتري از اين شبكه داشته باشند.

همان‌طور كه مي‌دانيد لازمه فعاليت در اينستاگرام داشتن يك حساب كاربري در اين شبكه است. بعد از راه‌اندازي يك اكانت اينستاگرامي بايد به دنبال ر‌اه‌هايي براي افزايش فالوور در اينستاگرام باشيد؛ چرا كه براي فروش و سود بيشتر به حضور اين كاربران اينستاگرامي در صفحه خود نياز داريد. اينستاگرام ماهانه بيش از يك ميليارد كاربر فعال دارد و همين امر سبب شده است تا كسب و كارهاي بيشتري براي حضور در اين پلتفرم به فكر استراتژي‌هايي كارآمد باشند.

امكانات اينستاگرام كه آن را متمايز كرده است

همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد در حال حاضر شبكه‌هاي اجتماعي زيادي وجود دارند كه كاربران مي‌توانند از آن‌ها استفاده كنند؛ اما چرا اينستاگرام تا اين اندازه به محبوبيت رسيده است؟ بي‌شك قابليت‌هاي بي‌شمار اين برنامه است كه آن را از ديگر پلتفرم ها متمايز كرده است. طراحي اين برنامه به گونه‌اي است كه شما مي‌توانيد افرادي را در اين شبكه دنبال كرده و پست‌هاي آن‌ها را ببينيد و لايك كنيد.

همچنين قابليت‌هايي مانند به اشتراك گذاري استوري كه بعدها به اين شبكه افزوده شد نيز سبب محبوبيت بيشتر آن گشت و به بازاريابي در اينستاگرام كمك بيشتري كرده است. شما در اين شبكه تنها با يك كليك مي‌توانيد با هزاران نفر در سراسر دنيا در ارتباط باشيد؛ به نظر شما اين موضوع تا چه اندازه مي‌تواند بر توسعه و پيشرفت يك كسب و كار اثرگذار باشد؟ مسلما اين فرصتي بي‌نظير است كه با استفاده درست از آن و افزايش فالوور در اينستاگرام مي‌توانيد رونق و پيشرفت بيزينس خود را به چشم ببينيد.

استراتژي‌هايي كارآمد براي افزايش فالوور

آيا فعاليت در اين شبكه اجتماعي و رسيدن به سود و فروش بالا به همين سادگي‌ها است؟! فراموش نكنيد كه قبل از حضور شما در اين پلتفرم، كسب و كارهاي زيادي توانسته‌اند تا بيزينس و نام تجاري خود را به خوبي در ذهن كاربران اينستاگرام حك كنند. به همين‌خاطر براي يك كسب و كار تازه نفس و نوپا كه مي‌خواهد در اين شبكه فعاليت كند، بايد نقشه راه داشته باشيد؛ چرا كه در غير اين‌صورت ممكن است با شكست مواجه شود. البته ناگفته نماند كه يكي از كارآمدترين روش‌ها همانطور كه ميدانيد خريد فالوور ايراني و فعال است. چگونه مي‌توانيم فالوورهاي خود را در اين شبكه اجتماعي افزايش داده و به درآمد برسيم؟ براي تبليغ نام و برند تجاري خود چگونه عمل كنيم كه بتوانيم برندمان را به تعداد بيشتري از افراد معرفي كنيم؟ در ادامه با چندي از اين استراتژي‌ها بيشتر آشنا مي‌شويم.

اينفلوئنسرها؛ راهي موثر براي افزايش فالوور در اينستاگرام

اينفلوئنسر ماركتينگ يك راه كارآمد براي افزايش دنبال كننده‌‌هاي يك صفحه اينستاگرامي به شمار مي‌رود. در اينستاگرام افراد فعالي حضور دارند كه با بالا بردن فالوورهاي خود و معروف كردن پيجشان اقدام به معرفي و تبليغ برندهاي تجاري و كسب و كارهاي مختلفي مي‌كنند. از اين‌رو شما نيز به عنوان يك برند و بيزينس تجاري مي‌توانيد تبليغات خود را به اين اينفلوئنسرها سپرده و در مدت زمان كوتاهي شاهد افزايش فالوورهاي خود باشيد. يكي از معيارهاي محبوبيت و قابل اطمينان بودن در اينستاگرام، تعداد فالوورها و لايك‌ها و در كل تعامل يك صفحه اينستاگرامي است. بنابراين پرواضح است كه به هر ميزان اينفلوئنسري كه براي تبليغات پيج خود استفاده مي‌كنيد شناخته شده تر باشد، شما نيز بازخورد بهتري از اين تبليغات خواهيد گرفت.

استراتژي‌هايي براي افزايش فالوور در اينستاگرام



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)
 
تاريخ : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

چرا خريد و فروش اينستاگرامي رونق گرفت؟

تا چند سال پيش، فيس‌بوك به عنوان مكاني براي خريد و فروش درآمده بود اما نتوانست ميان همه كاربران اينترنتي جا باز كند و فقط در ميان عده محدودي اين خريد و فروش‌ها وجود داشت. اينستاگرام اما خيلي زود جاي خود را در دل كاربران باز كرد. اين اتفاق به سه دليل رخ داد:

–  دسترسي آسان به اينستاگرام از دلايل اصلي رونق كسب و كار در اين شبكه اجتماعي است. يك گوشي هوشمند كافي است تا در هر لحظه و هر مكان به اينستاگرام متصل شد اما دسترسي به فيس بوك براي افراد كم‌حوصله و ناآشنا به اينترنت سخت است.

–  فيس بوك محتويات صفحات را براي همه عضوهاي آن نشان نمي‌دهد و فقط بخشي از آنها را به صورت تصادفي انتخاب كرده و محتويات را روي home آنها نشان مي‌دهد.

ساير عضوها يا بايد خودشان به اين صفحات مراجعه كنند يا مدير پيج بايد مقدار پولي را به حساب فيس بوك واريز كند تا محتويات صفحه‌اش را روي home همه اعضايش نشان دهد.

  • –  از طرفي اينستاگرام فيلتر نيست و همين موضوع دسترسي كاربران را بسيار راحت‌تر كرده است.
  • – دلايلي كه شما در اينستاگرام به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد عبارتند از:
  • –  كاربران بيشتر به شبكه‌هاي اجتماعي سر مي‌زنند تا وب‌سايت شما
  • –  يك كانال ارتباطي و بدون واسطه براي مخاطبان
  • –  مي‌توانيد از خودتان دفاع كنيد.
  • –  مي‌توانيد محتوا توليد كنيد.

فروش لباس، روي بورس

اگر به صفحات مختلف اينستاگرام سر زده باشيد، حتما متوجه شده‌ايد كه فروش انواع لباس، يكي از پررونق ترين راه هاي كسب درآمد از اينستاگرام است.

«مجيد رضايي» يكي از كساني است كه در اين زمينه بسيار فعال است و انواع و اقسام تي‌شرت، شلوار و لباس‌هاي مختلف را از اين راه به فروش مي‌رساند.

او در مورد نحوه كار خود مي‌گويد: «من چند سالي بود در پاساژ ميلاد نور بوتيك داشتم اما نتوانستم از پس اجاره‌هاي سنگين بربيايم و مجبور شدم مغازه خود را پس دهم.

پس از آن بود كه به استفاده از اينستاگرام روي آوردم و شكر خدا راضي هستم. اگر در اين كار پشتكار داشته باشيد مي‌توانيد به درآمدهاي بسيار خوبي دست پيدا كنيد و همه چيز به حوصله شما بازمي‌گردد.

در مغازه‌ها قيمت‌ها حداقل دو، سه برابر قيمت خريداري شده است تا بتوان با آن، هم اجاره و مخارج مغازه را درآورد و هم حاشيه سود مناسبي براي خود كسب كرد؛

به‌طور مثال يك پيراهن ساده ۲۰ هزار توماني حداقل ۶۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد. در اينستاگرام اما چون ساير هزينه‌ها را نداريم اين محصولات را با قيمت پايين‌تر عرضه مي‌كنيم كه باعث مي‌شود مشتريان خوبي پيدا كنيم.

همين پيراهن ۶۰ هزار توماني را ما ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان مي‌فروشيم كه هم به نفع ماست و هم به نفع خريداران. درآمد من به صورت ميانگين به ۳ ميليون در ماه مي‌رسد و در برخي مواقع و مناسبت‌ها نيز تا ۵/۳ و ۴ ميليون نيز درآمد داشته‌ام.

. اينجا همه چيز به خودت بستگي دارد. بعضي‌ها ممكن است فقط ماهي ۵۰ هزار تومان درآمد داشته باشند اما بعضي‌ها ۱۰ ميليون تومان.»

خلاقيت، حرف اول

در اينستاگرام البته تنها واردكنندگان نيستند كه درآمد دارند و هر فردي با خلاقيت خودش مي‌تواند درآمدهاي خوبي كسب كند. فروش انواع زيورآلات و دستبندهاي مختلف يكي ديگر از بازارهاي پررونق در اين فضاي مجازي است.

«آيدا جلالي» كه صاحب يكي از صفحات است و در حدود ۷۰هزار دنبال‌كننده دارد، مي‌گويد: «من در حدود يك سال و نيم است كه محصولاتم را در اينستاگرام به فروش مي‌رسانم. ابتدا اين دستبندها را براي خودم درست مي‌كردم.

پس از مدتي كه دوستان و آشنايان از كار من تعريف مي‌كردند، گفتند كه كارهايم را بفروشم.

همچنين من آدمي نيستم كه بخواهم از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر كار اداري انجام دهم ؛ براي همين تصميم گرفتم محصولات خودم را از طريق اينستاگرام به فروش برسانم.

من ليسانس زبان ايتاليايي دارم و به كار تدريس زبان مشغول هستم و در ساعت‌هاي فراغت خودم اين كار را انجام مي‌دهم. به نظرم اينستاگرام فضايي بهتر از فيس بوك است چون همه در فيس بوك عضو هستند اما در اينستاگرام تنها جوانان و قشر خاصي از مردم حضور دارند.»

از اينستاگرام به مغازه

در اينستاگرام برخي فروشندگان هم هستند كه با سودهاي مناسب فروش محصولاتشان توانسته‌اند يك مغازه براي خودشان دست و پا كنند.

در واقع اينستاگرام براي اين افراد به سكويي براي پرش تبديل شده است. «مريم حيدري» يكي از اين افراد است. او در ابتدا مغازه داشته اما به دليل نداشتن سود مناسب آن را رها كرده و به كسب درآمد از اينستاگرام روي آورده است.

بعد از گذشت يك سال و جذب مشتري‌هاي دائم او توانست يك مغازه براي خودش در خيابان ميرداماد اجاره كند و در آخر هر ماه سود خالص خودش چيزي در حدود ۷ ميليون تومان است. او البته از فضاي سنگين رقابت در اينستاگرام هم حرف مي‌زند و مي‌گويد: «در اينجا رقابت بسيار بيشتر از مغازه‌هاست.

شما تعداد زيادي فالوور داريد كه نمي‌دانيد كدام يك مشتري هستند و كدام يك رقيب شما. رقيب تان شما را قدم به قدم دنبال مي‌كند و با الگوبرداري از شما رقابت را سخت مي‌كند.

همچنين برخي مشتري‌هاي شما را در صفحه‌تان پيدا مي‌كنند و محصول مشابه شما را با قيمت پايين‌تري به مشتري‌ها پيشنهاد مي‌دهند. همچنين در چند وقت اخير پيج‌هاي فروش محصولات بسيار زياد شده‌اند و همين موضوع سبب شده تا از فروش همه كاسته شود.

من واقعا نمي‌دانم اين همه صفحه چگونه مي‌توانند دنبال كنندگان خود را نگه دارند و براي جذب آنها چه برنامه‌هايي دارند. به نظرم در اينترنت و دنياي مجازي نمي‌توان ماندگار شد.

بنابراين از اين راه و روش بايد به هدف‌هاي ديگري برسيم؛ مثلا من توانستم با صفحه اينستاگرام خودم يك سري مشتري ثابت پيدا كنم و الآن خيالم بابت فروش راحت است و كمتر در اينستاگرام حضور پيدا مي‌كنم.

براي رسيدن به اينجا خيلي وقت گذاشتم و يادم هست در يك سال اول راه‌اندازي صفحه خودم در اينستاگرام، شايد در حدود ۱۵، ۱۶ ساعت حضور مستمر داشتم و هر يك ساعت محصولات خودم را تبليغ مي‌كردم. در حال حاضر اما بيشتر از ۳، ۴ ساعت در روز بر روي صفحه خودم وقت نمي‌گذارم. »

بازار جديدي به نام خريد و فروش صفحات اينستاگرامي

همانطور كه در ابتداي گزارش نيز گفته شد، علاوه بر خريد و فروش در اينستاگرام، رقابت شديدي براي افزايش فالوور ها و افزايش لايك اينستاگرام و فروش آنها در گرفته است.

در ابتدا خريد و فروش صفحات اينستاگرامي به صورت شخصي بود و برخي افراد، صفحات خود را كه فالوورهاي زيادي جذب كرده بود با قيمت توافقي به فروش مي‌رساند.

ماجرا اما كم‌كم حرفه‌اي‌تر شد و پاي شركت‌هاي مختلفي براي خريد و فروش صفحات اينستاگرامي و همچنين افزايش لايك‌ها باز شد.

در حال حاضر بازار به صورتي درآمده كه قيمت‌ها كاملا مشخص است و هر خريدار مي‌داند هر صفحه با چه تعداد دنبال كننده را به چه قيمتي مي‌تواند بخرد.

قيمت خريد يك صفحه از ۵۰ هزار تومان شروع مي‌شود و حتي به ۱۰۰ ميليون تومان هم مي‌رسد. قيمت‌ها بستگي به تعداد دنبال كننده‌هاي يك صفحه دارد و شما با بودجه خود مي‌توانيد صفحه مورد نياز خود را خريداري كنيد؛

به عنوان مثال صفحه‌اي كه ۵۰ هزار تومان قيمت دارد، تنها هزار دنبال‌كننده دارد و قيمت‌ها با افزايش تعداد دنبال كنندگان صفحه به صورت پلكاني افزايش پيدا مي‌كند؛ مثلا يك صفحه با تعداد ۲۰۰ هزار دنبال كننده در حدود ۹ ميليون تومان قيمت دارد.

درآمدهاي نجومي براي نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ ساله!

شايد باورش  سخت باشد كه در حال حاضر نوجوانان خوشفكر و با حوصله ۱۳ تا ۱۹ ساله از راه اينستاگرام، درآمدهاي باورنكردني كسب مي‌كنند كه در برخي مواقع از حقوق كارمندان و مهندسان نيز بيشتر است.

يكي از اين افراد «سپهر تاج بخش» نام دارد كه متولد سال ۱۳۷۸ است و به گفته خودش حدود ۷ ميليون تومان در ماه از اينستاگرام درآمد دارد! او در مورد فوت و فن كار خودش به «زندگي ايده آل» مي‌گويد: «كار من به همين سادگي‌ها نيست كه تصور مي‌كنيد.

من از صبح تا شب پاي اينستاگرام هستم و همه چيز را طبق اصولي كه در اين مدت ياد گرفته‌ام پيش مي‌برم؛ به‌عنوان مثال من متوجه شده‌ام صفحات داراي مطالب علمي عامه‌پسند و داستاني به‌شدت طرفدار دارد و خيلي زود دنبال كننده به همراه خودش مي‌آورد.

يا اينكه بايد از راه تجربه به اين موضوع دست پيدا كنيد كه بهترين زمان براي تبليغات در صفحه شما چه زماني است، چند بار در روز تبليغ كنيد و فاصله زماني بين هر تبليغ چقدر باشد.

به عنوان مثال ساعت ۷ تا ۱۰ شب بهترين زمان براي تبليغات در صفحات اينستاگرم است. ». «سروش اميدي» نيز در مورد گران‌ترين صفحه موجود در اينستاگرام مي‌گويد:

«يك صفحه با تعداد يك ميليون دنبال كننده در حدود ۱۰۰ ميليون تومان قيمت دارد اما خود ما به هيچ عنوان حاضر نيستيم اين صفحه را بفروشيم. اين صفحه كه يك پيج تبليغاتي است، براي ما در حدود ۴۰ ميليون تومان در ماه درآمد دارد؛ بنابراين اصلا منطقي نيست كه آن را به فروش برسانيم. »

او در مورد ميانگين درآمد معقول و منطقي افرادي كه در زمينه خريد، فروش و افزايش تعداد صفحات اينستاگرام فعاليت مي‌كنند نيز مي‌گويد: «اگر شخصي در يك زمان معقول براي اين كار وقت بگذارد، چيزي در حدود ماهي ۲ تا ۴ ميليون درآمد كسب مي‌كند. »

رازهاي موفقيت در اينستاگرام

تا به حال چندين بار در مورد درآمدهايي كه در اينستاگرام كسب مي‌شود صحبت شده است ولي اين‌بار بحث ما در مورد تبليغات به ‌شكل شات در اينستاگرام و همين طور انواع تبليغات رايج و بدون تعهدي كه در صفحات پربازديد ايراني اتفاق نمي‌افتد، نيست. مسلماً شما نيز پيرو پيشنهاد بسياري از آشنايان خود در مورد تبليغات در صفحات اينستاگرام ايراني اقدام به تماس و همكاري با اين‌گونه صفحات كرده‌ايد و يا حداقل شاهد تبليغات كسب‌و‌كارهاي كوچك و بزرگ در صفحات مختلف بوده‌ايد.

تبليغاتي كه در اكثر مواقع تاثير زيادي نداشته و اعضاي آن صفحات از مخاطبين هدف شما نبوده‌اند. اينستاگرام پلتفرمي است كه درصد قابل توجه مخاطبين آن را نوجوانان و جوانان زير ۲۵ سال تشكيل مي‌دهند؛ يعني سني كه براي مشورت كردن به توصيه هم سن‌و‌سال‌ها و دوستان خود بيش از هر تبليغ و مقاله يا چيز ديگري توجه مي‌كنند. بنابراين بهترين راه نفوذ در بين اين گروه مخاطبين از همين طريق است، همان روندي كه برندهاي خارجي از طريق اعضاي شبكه‌هاي اجتماعي انجام مي‌دهند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)

در گذشته نه چندان دور يكي از مهم ترين مشكلات افراد فعال در زمينه ساخت و ساز، توليد و انتقال بتن مرغوب و با كيفيت بوده كه با گذشت زمان و توليد دستگاه هاي ميكسر بتن، اين مشكل كم رنگ يا مي توان گفت كه برطرف شده است. دستگاه هاي ميكسر بتن داراي تنوع بسياري مي باشند كه براي استفاده و نگه داري هر كدام نيازمند توجه به نكاتي مي باشيد؛ به زودي در متن زير اطلاعات مختصري در مورد اين وسيله ي پر استفاده به شما داده مي شود.

آشنايي با دستگاه ميكسر بتن

ميكسر بتن يا همان بتونير، نام دستگاهي است كه براي توليد و مخلوط كردن بتن و يا جابجايي بتن توليد شده در حين چرخش به مكان مورد نظر مي باشد و از سفت و سخت شدن بتن در حين حمل و نقل آن جلوگيري مي كند. از ديگر عملكرد هايي كه مي توان براي ميكسر بتن در نظر گرفت، اختلات تركيب بتن است كه در جهت بدست آوردن بتني خوب و با كيفيت براي ايجاد سازه هايي مستحكم انجام مي شود.

ميكسر بتن ظرفيت نصب بر روي انواع مختلف اتومبيل هاي سواري را دارد، براي مثال تريلر، كاميون و... .ميكسر بتن مي تواند در قالب يك كاميون مخلوط كن و يا به حالت سيار ساخته شده باشد كه اين بسته به نوع و حجم پروژه متفاوت مي باشد. البته نوع سيار اين وسيله قابليت عملكرد در اكثر پروژه هاي عمراني را دارد كه اين امتياز اين نوع ميكسر بتن مي باشد ولي در نوع كاميوني آن بتن در كارخانه توليد شده و توسط كاميون مخلوط كن به سمت محل مورد نظر حمل مي شود.

اجزاي مختلف ميكسر بتن شامل جام، پايه و چرخ، دسته اهرم مستقر بر روي مخزن مي باشد.

 

انواع ميكسر بتن

به طور كلي ميكسر هاي بتن به دودسته تقسيم مي شوند:1- ميكسر بتن براي ملات تر و 2- ميكسر بتن براي ملات خشك

ميكسر بتن براي ملات تر معمولا در كارگاه هاي توليد بتن آماده مورد استفاده قرار مي گيرند و همان بتني را توليد مي كنند كه در ساخت و ساز هاي ساختماني مورد استفاده قرار مي گيرد كه خود اين دسته از ميكسر بتن به انواع مختلفي مانند: درام ميكسر، ميكسر وان شفت، ميكسر توين شفت و ميكسر سياره اي يا پلنتري تقسيم مي شوند. در گروه ديگر يعني ميكسر بتن ملات خشك، بيشتر در زمينه توليد سازه هاي بتني مانند بلوك ، جدول، كفپوش و ستون هاي بتني استفاده مي شود كه اين از تمايزات اين وسيله است.

نكات لازم در هنگام خريد ميكسر بتن

براي اينكه بتوان بهترين و مناسب ترين ميكسر بتن را براي پروژه خود انتخاب كنيد لازم است  ابتدا  به نوع پروژه و بعد به ابعاد و حجم پروژه و ميزان بتني كه در طول آن تهيه مي شود توجه كنيد. نوع دستگاهي كه انتخاب مي كنيد  مي تواند كمك شاياني در توليد بتن مرغوب داشته باشد كه در متن بالا اشاره كوچكي به انواع ميكسر بتن شد. در مرحله بعد  توجه به كيفيت و كارايي  دستگاه انتخاب شده و همين طور گارانتي و ضمانت خريد اين وسيله بايد توجه كرد تا در صورت احتياج و يا راضي نبودن از ميكسر بتن خريداري شده، بتوان اقدامات بعدي را انجام داد.

شيوه استفاده از  ميكسر هاي بتن

براي  اينكه بتوان از دستگاه ميكسر بتن به راحتي و آرامش خاطر استفاده كنيد لازم است به نكاتي در اين باره توجه كنيد كه با هم ذكر مي كنيم.

  • ساخت بتن به شكلي انجام مي شود كه تمام سنگدانه ها و سيمان به طور يكنواخت با هم مخلوط شوند و همين طور ناظر گارگاه يا هر كس ديگري كه مسئول ساخت بتن است بايد از توزيع يكنواخت بتن اطمينان كامل را بدست آورد.
  • بعد از اين كه بتن اماده استفاده قرار گرفت و مورد بهره برداري قرار گرفت بايد در اسرع وقت باقيمانده بتن كه ديگر قابل استفاده نيست تخليه گردد و ديگ ميكسر به طور كامل شستشو گردد.
  • مخلوط كردن بتن بايد 5/1 دقيقه بعد از اضافه كردن تمامي مواد به داخل بتن ادامه پيدا كند (البته اين به ايده ناظر كارگاه بستگي دارد).
  • اختلاط بيش از حد مواد مي تواند باعث افزايش دماي بتن و سايش سنگدانه ها گردد كه بهتر است از اين كار اجتناب كنيد.
  • براي اينكه از كيفيت بتن بدست آمده اطمينان لازم را كسب كنيم بهتر است كه از هر قسمت بتن نمونه هايي را برداشت كرده و سپس از لحاظ وزن مخصوص، وجود هوا، اسلامپ و مقدار دانه هاي درشت بررسي شود.
  • در خصوص كاميون هاي مخلوط كن هم موارد زير را به خاطر بسپاريد:
  • مقدار و حجم بتن از دو سوم حجم اسمي بيشتر نشود.
  • حداكثر قطر سنگدانه ها از 50 ميليمتر تجاوز نكند.
  • اسلامپ قابل پيش بيني براي بتن كمتر از 5 سانتي متر و چسبندگي زيادي نداشته باشد.
  • بكار گيري دوغاب سيليسي در اين موقع توصيه مي شود.
  • توصيه مي شود كه ابتدا درشت دانه ها و سپس مقداري آب داخل مخزن ريخته شود و در مرحله بعد ريز دانه ها و مقداري آب ريخته شود.
  • مخلوط كن هايي كه در آن ها تخليه بتن با سرعت كم صورت مي گيرد، احتمال جدا شدگي دانه ها وجود دارد.

خصوصيات بتن مرغوب و با كيفيت

براي بدست آوردن بهترين بتن مي توان به مواردي همچون اسلامپ و رواني بتن، مصالح بكار رفته در آن، درجه حرارت، نسبت آب به سيمان، هواي موجود در ساختار بتن و مقاومت در برابر عوامل شيميايي.  براي اين كه از يك مخلوط بتن با كيفيت برخوردار باشيم نياز است كه مواد اوليه بتن را گام به گام و به ترتيب اضافه كنيم علاوه بر آن در هنگام مخلوط بتن از وارد كردن بار اضافي بر آن خودداري كنيد يا در جمله اي ديگر از ورود سنگدانه هاي سنگين وزن به داخل مخلوط از ظرفيت اسمي بتن را 50% كاهش دهيد.

  • اسلامپ: ميزان رواني و اسلامپ بتن بايد با موارد استفاده هماهنگ باشد و در غير اين صورت از اضافه كردن آب يا روش هاي ديگر براي بالا بردن اسلامپ بتن ساخته شده بهتر است استفاده نكنيد.
  • مصالح بتن: از مهم ترين مراحل ساخت يك بتن مرغوب، اضافه كردن مصالح و نسبت اختلاط آن ها مي باشد. نوع سيمان و نرمي آن و همين طور سنگدانه ها و سايز آن ها در توليد بتن نقشي اساسي دارد.
  • درجه حرارت: بالا بودن و يا پايين بودن دما كه باعث تاثير در مايعات موجود در بتن مي شود در نهايت از كيفيت بتن شما مي كاهد كه بايد به آن توجه شود.
  • نسبت آب به سيمان: براي اينكه از نسبت مناسبي ار آب و سيمان در بتن استفاده كنيد بهترين راه استفاده از تجربه افراد خبره  و ماهر در امر بتن سازي است؛  ولي به طور كلي توصيه مي شود كه ميزان آب و سيمان بتن  با ملاحظه زمان استفاده و اسلامپ مورد نياز تعيين شود.
  • هواي موجود در بتن: هواي موجود در بتن از استحكام لازم در جهت ايجاد بناهاي محكم ومقاوم مي كاهد كه لازم است با خارج كردن هواي اضافي موجود در بتن به عمر مفيد آن بيافزاييم.
  • بتن و مواد شيميايي: از آنجايي كه آلودگي آب و هوا و ايجاد باران هاي اسيدي باعث تخريب بناهاي سنگي و بتني مي شود بهترين بتن آن بتني است كه در برابر اين تغييرات دوام بيشتري بياورد و به سادگي دچار هوا زدگي نشود و يا در برابر آب هاي آلوده موجود در فاضلاب  به راحتي دچار فرسايش نشود.

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)
 
تاريخ : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

انتخاب عطر مناسب بانوان مي تواند كار خيلي سختي  باشد و در واقع برخي از خانمها عطرهاي خود را بسيار جدي مي گيرند. بنابراين هنگام خريد عطر، به خصوص به عنوان هديه ، بايد اطمينان حاصل كنيد كه قبل از تصميم نهايي ، تمام نكات اصول پايه را در نظر گرفتيد يا خير .  در اينجا به برخي از فاكتورهاي مهم كه هنگام خريد عطرها بايد توجه كنيد ، مي پردازيم.

  • به رايحه هاي هم خانواده توجه كنيد

اين نكته وقتي به دنبال خريد عطر به عنوان هديه هستيد ، بسيار عالي است. سعي كنيد  عطرهايي كه  همون رايحه   هستند يا از همان خانواده عطرهايي هستند كه مي دانيد خانم موردنظر ر قبلاً دوست داشته  خريداري كنيد . اگر به عنوان مثال او عطرهايي مانند Chanel  شماره ۵ كلاسيك و لطيف را در مجموعه خود دارد ، شما نمي توانيد يك پرش بزرگ  كنيد و عطرهايي مانند Angel از كمپاني Thierry Mugler را به او هديه  كنيد ، اين راهنمايي بسيار قوي است و خريد عطر بعنوان هديه چيزي جز اين نخواهد بود . درعوض ، براي اين زن بايد عطرهايي را انتخاب كنيد كه قابل مقايسه با channel no 5 مانند يك narciso  باشد.

 

  • براي هر تايم و مناسب يك عطر خاص !

توجه به اين مورد كه براي چه تايمي از روز يا چه مناسبتي قصد انتخاب عطر داريد نيز بسيار مهم هست زيرا همه عطرها براي هر مناسبت مناسب نيستند. عطرهاي سبكتر و باطراوت تر مانند Amazing Grace by Philosophy  براي استفاده در روز بسيار مناسب هستند و به همين دليل براي كار روزانه يا قرار ناهار و همچنين در صورت مسافرت نيز مناسب هستند. براي رويدادهاي عصرانه، رايحه هاي قوي تر با غلظت بيشتر عطر مناسب تر هستند.

 

  • فصل سرد يا فصل گرم مسأله اين است !

شما همچنين بايد زمان سال را براي خريد عطرها در نظر بگيريد. در ماه هاي زمستان كه هوا سرد و شكننده تر است ، رايحه هاي شيرين و گرم گزينه هاي بهتري خواهند بود. در ماه هاي بهار و تابستان مي خواهيد همه چيز را با رايحه هاي تازه ، ميوه اي و گل مانند Marc Jacobs Honey سبك كنيد. هنگامي كه هوا گرم است عطرهاي گرم تر مي‌توانند آزار دهنده باشند به همين دليل ادو توايلت و ادكلن هاي رايحه اي و خنك تر محبوب ترين انتخاب در اين فصل ها هستند ، زيرا در هنگام تميز كردن مي توانيد به طور مكرر روي پوست تجديد كنيد.

اين عوامل به همراه نوع عطر و نت هاي موجود در آن به شما در انتخاب يك عطر عالي كمك مي كند. هر شخصي در مورد عطر سليقه مختلفي دارد و عطر و بويي كه بطور مثال براي من كاملا دوست داشتني هست شايد براي از آن ناخوشايند باشد . بنابراين هنگام خريد عطر و ادكلن، با دقت خريد كنيد و در تصميم گيري خود متفكر باشيد بعد از اسپري عطر روز دست چند دقيقه زمان بديد و بوي عطر را استشمام كنيد چرا كه نت‌هاي بويايي ابتدايي مياني و پايه در بعضي از عطرها بسيار متفاوت خواهند بود و تاكتيك هاي بازاريابي شركت هاي مختلف عطر مي تواند گيج كننده باشد .

اما در پايان نكته مهم اين خواهد بود كه آيا يك عطر براي شما خوشايند هست يا خير‌ چرا كه بو و رياحه عطر كاملا سليقه اي است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)
 
تاريخ : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
  • زماني كه شما داريد يك پيراهن يا يك بلوز مي پوشيد يادتان باشد شما نمي توانيد بيش از دو دكمه را باز نگه داريد. مسلما اين نوع پوشش در فضاهاي رسمي نمي تواند مناسب باشد.
  • از گوشواره اي استفاده كنيد با دستبند شما مچ باشد و گردنبدي را بياندازيد كه متناسب با حلقه ي شما باشد. توجه كنيد كه استفاده سه يا چهار مورد همزمان با هم توصيه نمي شود. براي اينكه از نظر فني از يك نگاه ، خيلي زياد به نظر مي رسد.
  • پوشيدن دامن كوتاه و فضاي باز در بالا تنه مناسب براي فضاي رسمي و نيمه رسمي نيست.
  • حواستان باشد پيراهني كه براي محل كار خود انتخاب مي كنيد در فضاي بالا سينه در بين سينه هايتان نبايد عمقي بيش از 4 اينچ يا 10 سانتيمتر از گردنتان داشته باشد.
  • بدن عريانتان بين ژاكت و شلوار جين تان نبايد ديده شود.
  • طرح هاي مختلف و گل من گلي را با هم ست نكنيد. شما مي توانيد دو طرح متفاوت از يك رنگ را استفاده كنيد و يا اينكه مي توانيد دو طرح با سايز هاي متفاوت بپوشيد.
  • يك بلوز اداري بدون آستين شانه هاي شما را بايد بپوشاند. يادتان باشد بلوز هاي بندي كه به بلوز هاي اسپاگتي معروف هستند نمي توانند لباس مناسبي براي موقعيت هاي رسمي باشند.
  • مواظب باشيد كه لباس زيرتان هنگام راه رفتن مشخص نشود براي جلوگيري از بروز اين مشكل مي توانيد از يك بند گيره دار استفاده كنيد.
  • در موقعيت هاي نيمه رسمي وقتي ساپورت مي پوشيد متوجه مي شويد كه در ناحيه بين پاهايتان فرم ناسبي ندارد و يك حالت چروك افتاده به خودش گرفته است  براي رفع اين مشكل مي توانيد از يك جوراب شلواري قديمي استفاده كنيد.
  • وقتي در محل كار خود پيراهن به تن كرديد عرق پيراهنتان به بدنتان نفوذ پيدا مي كند براي رفع اين مشكل مي توانيد از تكه پيراهن هايي كه براي جلوگيري از نفوذ عرق به لباستان به كار مي رود، استفاده كنيد.
  • اگر رنگ را متناسب با پوست و موي خود انتخاب نكنيد، باعث تمسخر ديگران خواهيد شد.
  • متاسفانه اشتباه ديگري كه خيلي از دختر خانوم ها مرتكب مي شوند، آرايش بيش از حد به صورتشان است كه فكر مي كنند كه زيبا تر خواهند شد در صورتي كه اصلا اين طور نيست و به طرز وحشتناكي آنها غير طبيعي و زشت خواهند شد.
  • مورد بعدي در انتخاب لباس اين است كه اصلا و ابدا لباس هاي تنگ را براي خود انتخاب نكنيد چرا كه باعث مي شود شما چاق تر شويد.
  • به مدل موهاي خود بيشتر اهميت بدهيد مدل هاي قديمي يا ژوليده و نامرتب شخصيت شما را پايين مي آورد
  • اگر اهل رنگ كردن موهاي خود هستيد، بايد به خوبي و با دقت كامل همه ريشه هاي آن را رنگ كنيد، در صورتي كه يك يا چند نخ شما خارج از رنگي كه زديد باشد، قطعا جلوه بدي خواهيد داشت.

اين بود از مواردي كه حتما بايد خانوم ها در هنگام مهاني ها و مراسم رسمي رعايت كنند. همچنين شما مي توانيد ساير ست ها و لباس هاي زنانه ي استاندارد را از اينجا ببينيد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)

مردم در هر نقطه از جهان براي استفاده از انواع شبكه هاي اجتماعي دلايل مخصوص به خود را دارند ولي اين نكته بسيار جالب است كه بدانيم كدام شبكه هاي اجتماعي توانستند سلايق و نيازهاي مردم جهان را بهتر درك كرده و درنتيجه محبوب تر گردند.

1- فيسبوك (Facebook)

فيسبوك (Facebook) بزرگ‌ ترين شبكه ارتباط اجتماعي (هم از نظر تعداد كل كاربران و هم اعضاي حقيقي ثبت شده) در سراسر جهان است. اين شبكه اجتماعي محبوب در فوريه سال ۲۰۰۴ تاسيس و در طي ۱۲ سال موفق به جمع‌آوري بيش از ۱.۵۹ ميليارد كاربر فعال ماهانه شد. بنا بر آمارهاي رسمي بيش از  يك ميليون كسب و كار كوچك و متوسط از اين رسانه براي تبليغات تجاري خود استفاده مي‌كنند. فيسبوك در حال حاضر حدود 2 ميليارد و 10 ميليون فعاليت ماهانه توسط كاربرانش دارد.

2- يوتيوب (Youtube)

يوتيوب بزرگ‌ترين و محبوب‌ترين رسانه‌ي تصويري در بين شبكه‌هاي اجتماعي است كه در ۱۴ فوريه سال ۲۰۰۵ با همكاري سه كارمند سابق پي پال تاسيس و بعدها در نوامبر ۲۰۰۶ به قيمت ۱.۶۵ ميليارد دلار توسط كمپاني گوگل خريداري شد. اين وبسايت در حال حاضر بيش از 1 ميليارد و 500 ميليون بازديد ماهانه دارد.

3- اينستاگرام (Instagram)

اينستاگرام يك شبكه اجتماعي تصويري است. اين پلت فرم در ۶ اكتبر سال ۲۰۱۰ راه اندازي شد و بيش از ۴۰۰ ميليون كاربر فعال دارد و مالك اصلي آن هم فيسبوك است. تعداد بسيار زيادي از كاربران از اين شبكه براي پست كردن تصاوير سفر خود، دنياي مد، غذاهاي مختلف و مورد علاقه خود، هنر و ساير موضوعات مشابه استفاده مي‌كنند. يكي از دلايل محبوبيت اينستاگرام به واسطه‌ي فيلترهاي منحصر به فردي است كه امكانات ويرايش عكس و ويديو را ايجاد مي‌كنند. تقريبا ۹۵ درصد كاربران اين شبكه عضو فيسبوك هم هستند و بدين ترتيب شما مي‌توانيد با يك تير دونشان را هدف بگيريد. هم اكنون اينستاگرام حدود 800 ميليون بازديد ماهانه دارد.

4- توئيتر (Twitter)

توييتر در ۲۱ مارس سال ۲۰۰۶ تاسيس شد و دفتر اصلي آن در سان‌فرانسيسكوي كاليفرنيا است. شايد اين پرسش به ذهن شما هم رسيده باشد كه ارسال پست با استفاده از حداكثر ۱۴۰ كاراكتر درتوييتر، روش مناسبي براي تبليغات تجاري نيست اما بنا بر آمار، اين رسانه‌ي ارتباط اجتماعي بيش از ۳۲۰ ميليون كاربر ماهانه‌ي فعال دارد كه با استفاده از همين محدوديت ۱۴۰ كاراكتري اطلاعات خود را انتقال مي‌دهند. در زمينه تجارت، مشاغل مختلف از اين رسانه‌ي پربيننده براي تعامل با مشتريان خود، پاسخ‌د‌هي به سوالات آن‌ها و انتشارآخرين اخبار استفاده مي‌كنند و هم‌زمان تبليغات ويژه براي مخاطبين خاص خود را هم پيگيري مي‌كنند.

5- رِديت (Reddit)

يك شبكه‌ي اجتماعي مربوط به اخبار و سرگرمي است. افرادي كه در اين سايت ثبت نام مي‌كنند مي‌توانند پست‌ها و لينك‌هاي مستقيم خود را ارسال كنند. كاربران همچنين قادر به سازماندهي و تعيين موقعيت خود را بر روي صفحات سايت با راي دادن هستند. ارسال‌هايي كه بيشترين راي مثبت را كسب كرده باشند در صفحات اول و يا اصلي سايت قرار مي‌گيرند. اين شبكه توسط دو هم اتاقي به نام‌هاي الكسيس اوهانيان و استيو هافمن كه از دانشجويان دانشگاه ويريجينياي آمريكا بودند، در سال 2005 تاسيس شد و در حدود يك دهه بعد تعداد كاربران ثبت شده در اين وبسايت بيش از 36 ميليون كاربر است و بازديد هاي آنلاين ماهانه‌ي آن هم بيش از 250 ميليون نفر است.  

6- واين (Vine)

واين يك شبكه اجتماعي موبايلي بين المللي براي آپلود و دانلود و اشتراك گذاري ويديو مي باشد كه توسط شبكه اجتماعي توييتر پشتيباني مي شود. واين اين قابليت را دارد كه شما بتوانيد ويديو هاي زيبا و كوتاه بسازيد و لحظات خوش خود را با تمامي دوستان خود اشتراك بگذاريد و آنها مي توانند ويديو شما را لايك كنند و نظراتشان را در رابطه با ويديو شما اعلام كنند . براي ضبط ويدئو خود كافي است به حالت دوربين برويد و با نگه داشتن انگشت خود بر روي صفحه نمايش ضبط ويدئو را ادامه دهيد. هنگامي كه انگشت خود را از روي صفحه برداريد ويدئو نيز متوقف مي شود و مي توانيد صحنه اي در شرايط ديگري را ضبط كنيد و در آخر نتيجه كار خود را با دوستانتان در توييتر به اشتراك بگذاريد. بازديد هاي آنلاين ماهانه‌ي واين در حال حاضر بيش از 200 ميليون نفر مي باشد.  

7- اسنپ چت (Snapchat)

اسنپ چت يك اپليكشن در جهت دريافت و ارسال تصاوير مي باشد كه بنيان گذاران اصلي آن  دنيل اسميت ، بابي مورفي و ايوان اشپيگل مي باشد و امكان به اشتراك گذاري لحظات با دوستان و افكت گذاري عكس را دارا مي باشد.

8- واتساپ (Whatsapp)

واتساپ يك برنامه جهت برقراري با دوستان با آشنايان خود در سراسر جهت مي باشد كه داراي دو نسخه مختلف براي اشخاص و فعاليت هاي تجاري مختلف مي باشد كه همين نكته يكي از دلايل محبوبيت اين نرم افزار مي باشد.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)
 
تاريخ : ۷ بهمن ۱۳۹۸

آيا شما هم ميدانيد كه يكي از مهم ترين بخش ها در دنياي امروزه كه در واقع دنياي تكنولوژي است استفاده از سايت هاي و كسب و كار آنلاين است. ميدانيد كه در واقع وظيفه شما به عنوان يك صاحب شركت اين است كه بتوانيد عده بسياري را به يك كسب و كار جذب كنيد و اين كار ممكن نخواهد بود الي زماني كه شما بتوانيد افزايش بازديد سايت را انجام دهيد. در كنار افزايش بازديد سايت، سئو سايت نيز حائز اهميت است چرا كه در نهايت باعث مي شود تا زماني كه يك كاربر لغت و يا عبارتي را در گوگل سرچ مي كند اول به سايت شما برسد. در واقع ما در اين بخش مي خواهيم شما را با تكنيك هاي كاربردي در زمينه افزايش بازديد سايت آشنا كنيم پس با ما همراه شويد.

چرا افزايش بازديد سايت؟

افزايش بازديد سايت در واقع يكي از مهم ترين كارهايي است كه شما بايد به عنوان صاحب يك وب به آن دقت كنيد. اگر شما هم صاحب يك كسب و كار آنلاين هستيد بايد بدانيد كه افزايش بازديد سايت در اين زمينه به شما كمك مي كند كه سايت خود را معروف كنيد. در واقع اصل قضيه اين است كه شما هرچقدر هم وبسايت عالي و خوبي داشته باشيد، تا زماني كه وب سايت شما بازديد هاي مناسب نداشته باشد و ترافيك خود را دريافت نكند خيلي براي شما كارآمد نخواهد بود و در واقع سودي براي شما نخواهد داشت. پس به همين دليل است كه در كنار آموزش بهينه سازي سايت، نحوه افزايش بازديد سايت هم مورد بررسي قرار مي گيرد.

افزايش بازديد سايت

توليد محتوا براي سايت از جمله بخش هاي افزايش بازديد سايت است!

اگر ميخواهيد سايتي پر مخاطب داشته باشيد، بايد بتوانيد افراد را به سمت خود بكشانيد. اگر بتوانيد مقالاتي را تهيه كنيد كه در حوزه كاري شما داراي طرفداران زياد هستند در واقع ميتوانيد اين كار را انجام دهيد و به افزايش بازديد سايت خود هم كمك كنيد. عده بسياري در اين زمينه تصور مي كنند كه تنها نوشتن يك مقاله خوب مي تواند به شما در اين زمينه كمك كند اما آنچه كه بايد بدانيد اين است كه شما بايد محتواي سئو شده بنويسيد. اما منظور از مقاله سئو شده چيست؟ زماني كه شما يك مقاله را تاليف مي كنيد، اين مقاله از جهات بسياري توسط گوگل مورد بررسي قرار خواهد گرفت و در صورتي كه مناسب باشد تاييد خواهد شد. در اين حال گفته مي شود كه توليد مقاله سئو شده به شما در افزايش رتبه و همچنين افزايش بازديد سايت كمك خواهد كرد.

ايبوك بنويسيد!

دقت داشته باشيد كه عده بسياري تصور مي كنند كه نوشتن يك كتاب كه به صورت الكترونيكي تاليف شده باشد، كار سختي است اما شما ميتوانيد اين كار را به راحتي انجام دهيد. در واقع شما ميتوانيد دقيقا همان مقالاتي را كه در سايت خود منتشر كرده ايد به صورت يك كتاب الكترونيكي در بياوريد و در نهايت هم اين كار به شما كمك خواهد كرد كه مخاطبين بيشتري را به سمت خود جذب كنيد.

زماني كه شما در واقع كار خود را به صورت كتاب هاي الكترونيكي چاپ مي كنيد، عده بيشتري به سمت وبسايت شما سرازير خواهند شد. در واقع اين افراد به شما كمك مي كنند كه بتوانيد در راه افزايش بازديد سايت خود قدمي برداريد چرا كه با دانلود و گسترش ايبوك هاي شما در نهايت اين شماييد كه معروف خواهيد شد.

افزايش بازديد سايت

 

از مدياها كمك بگيريد!

يكي از راه هايي كه ميتوانيد در اين زمينه اقدام به افزايش بازديد سايت كنيد اين است كه از مدياها كمك بگيريد. مدياها در واقع به شما كمك خواهند كرد كه افرادي كه حوصله خواندن ندارند را نيز  به سايت خود بكشانيد. همانطور كه ميدانيد نه همه مردم علاقه مند به خواندن هستند و عده اي هم در اين بين تنها چيزي كه مدنظر دارند اين است كه بتوانند براي چندين ثانيه به چشم خود استراحت دهند و خواندن را كنار بگذارند. در اين حال مي توان گفت كه مدياها در واقع كمك بزرگي براي اين افراد هستند چرا كه اين امكان را براي شما فراهم خواهند كرد كه به راحتي محتواهاي خود را به صورت صوتي و تصويري در اختيار علاقه مندان قرار دهيد و اين كار به نوبه خود باعث مي شود كه افزايش بازديد سايت شما محقق شود و سايت شما به عنوان بهترين هاي گوگل شناخته شود!

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)

رپورتاژ آگهي رايگان يكي از مهم ترين خدماتي است كه وب سايت هاي بزرگ و پربازديد، امروزه به وب سايت هايي كه قصد افزايش بازديدكنندگان خود را دارند، مي دهند. وب سايت هايي كه رنك بالايي در صفحه نتايج جستجوي گوگل دارند، شرايطي را براي سايت هاي ديگر قرار مي دهند تا آن ها نيز با قرار دادن رپورتاژ آگهي خود در وب سايت، بازديدكنندگان زيادي را به سمت خود جذب نمايند.

افزايش بازديد كنندگان وب سايت و بالا رفتن ترافيك طبيعي آن، از معدود خدماتي است كه يك رپورتاژ آگهي رايگان مي تواند به وب سايت و كسب و كار شما ارائه دهد. البته كه همين دو مورد توانسته وب سايت هاي زيادي را مانند بست فارسي به رنك هاي اول نتايج جستجوي گوگل و موفقيتي كه انتظار آن را داشته برساند.

رپورتاژ آگهي چيست و چه ويژگي هايي دارد؟

رپورتاژ آگهي رايگان ماهيت كلي رپورتاژ آگهي را دارد. ولي در برخي موارد با هم تفاوت هايي دارند. در رپورتاژ آگهي كه به صورت رايگان وجود دارد، برخي از وب سايت ها مانند bestfarsi خدمات تبليغاتي فوق العاده اي را براي بازه زماني خاص و يا براي برخي وب سايت هايي كه ويژگي هاي خاصي دارند، قرار مي دهند.

رپورتاژ آگهي در چارچوب تبليغات اينترنتي و سئو وب سايت به عنوان يك گزارش يا مصاحبه براي معرفي كسب و كار يا وب سايت در سايت هايي مانند بست فارسي مطرح شده است و به صورت يك خبر تبليغاتي منتشر مي شود. وب سايت بست فارسي كه توسط وحيد قمصري ايجاد شده است، بهترين ها را در دنياي اينترنت به شما معرفي كرده و يكي از خدماتي كه مي تواند به كسب و كار هاي مختلف ارائه دهد، رپورتاژ آگهي رايگان اين وب سايت مي باشد.

رپورتاژ آگهي معمولا به صورت عكس يا متن يا حتي در قالب ويديويي مي تواند خدمات شما را به بازديد كنندگان مختلف نمايش دهد. هر رپورتاژ در هر قالب، بايد بر اساس قوانين و چارچوب هايي باشد كه توسط وب سايت ارائه دهنده خدمات رپورتاژ مانند bestfarsi وحيد قمصري، تعيين مي شود.

رپورتاژ آگهي رايگان چه تاثيري بر سئو وب سايت شما مي گذارد؟

اصلي ترين هدف سئو سايت بالا بردن بازديد كنندگان وب سايت و در نتيجه رسيدن به رتبه هاي اول صفحات جستجوي گوگل است. حال امروزه يكي از راهكارهايي كه مي تواند بر سئو وب سايت و رتبه شما در صفحه نتايج جستجو كمك كند، رپورتاژ آگهي رايگان است. اين آيتم مي تواند روند رو به رشدي براي سئو و بهينه سازي وب سايت شما انجام دهد.

در محتواي رپورتاژ سه تا پنج كلمه كليدي به وب سايت شما لينك مي شود كه اين مي تواند بازديد بالايي را براي شما به ارمغان بياورد.

بر اساس جديدترين بروز رساني هاي گوگل دريافت لينك از مطالب مرتبط در سايت هاي پربازديد با اتوريتي بالا، تاثيرگذاري منحصر به فردي در ارتقاء رتبه سايت شما در گوگل مي گذارد .

همچنين اين تنها روش تبليغاتي است كه هيچ وقت قديمي نشده و با بروز رساني آن مي توانيد افزايش بازديد سايت خود را روز به روز بيشتر كنيد.

وب سايت بست فارسي وحيد قمصري در خدمات رپورتاژ آگهي به صورت رايگان، خدمات ويژه اي را با قالب خاص خود به شما ارائه مي دهد. در ادامه با نوعي از اين رپورتاژ آشنا مي شويم.

رپورتاژ آگهي رايگان در بست فارسي

وب سايت وحيد قمصري با تيم متخصص خود در زمينه توليد محتوا و تحليل و بررسي وب سايت ها در دنيا اينترنت، بهترين ها را به كاربران اينترنتي معرفي مي كنند. بهترين ويژگي گروه bestfarsi نقد و بررسي وب سايت ها در حوزه هاي مختلف كسب و كار اينترنتي است. شما با مراجعه به وب سايت بست فارسي مي توانيد بهترين انتخاب ها را در حوزه هايي مانند فروش بليط، سايت خبري، دانلود فيلم و ... داشته باشيد. اين وب سايت بهترين ها را به صورت top 10 مانند مثال زير به كاربران معرفي مي كند:

ويژگي هاي مهم رپورتاژ آگهي رايگان بست فارسي

وب سايت bestfarsi  وحيد قمصري در زمينه رپورتاژ آگهي فعاليت گسترده اي داشته و سعي دارد تا بازديد گسترده وب سايت خود را با ديگران به اشتراك بگذارد. شما با قرار دادن رپورتاژ خود در اين سايت اگر توسط تيم متخصص آقاي قمصري مورد تاييد قرار بگيريد، مي توانيد به عنوان بهترين ها در وب سايت هاي ايراني معرفي شويد.

يكي از ويژگي هاي خاص رپورتاژ آگهي رايگان وحيد قمصري قرار گرفتن محتواي شما در كنار معرفي بهترين وب سايت هاي ايراني است كه اين جريان مي تواند بازديد بالايي را براي شما ايجاد كند. چراكه بر اساس آمارهاي به دست آمده، بيشتر كاربران، قبل از اينكه بخواهند در زمينه خاصي تصميمي گرفته يا كاري انجام دهند، به بررسي ليست هاي بهترين مراكز و وب سايت هاي مرتبط با موضوع مورد نظر خود مي پردازند.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)

خيلي ها پاتيل پاتيل راه مي افتند دنبال سود سهام عدالت، مي بينند اي بابا خبري از سود سهام عدالت نيست. اما بعضي از دوستان و آشنايان رو مي بينيد كه بعد از يك سال و اندي، سود سهام عدالت خود را دريافت كرده اند. اما چگونه و چطوري؟ مگه ميشه؟ در ادامه با جفت هيچ همراه باشيد تا به شما بگوييم چگونه سود سهام عدالت خود را دريافت و يا پيگيري كنيد.

پيگيري و استعلام سود سهام عدالت

هميشه خبري هاي ضد و نقضي از دولت دريافت مي كنيم كه قصد دارند به مردم سود سهام عدالت از كارخانه ها و… بدهند و آن را بين مردم تقسيم نمايند. اما خب امروزه در دنياي اينترنت، سامانه اي را در اين خصوص ،طراحي و پياده سازي كرده اند كه مي توانيد سود سهام عدالت خود را پيگيري و دريافت نماييد. اين سايت، يك سايت خيلي پيچيده اي نيست و همه ي مردم كه آشنايي كمي با اينترنت دارند مي توانند وارد سامانه ي مورد نظر بشوند و از جزئيات كار با خبر شوند اما جفت هيچ اومده اينجا و ميگه كه كاريت نباشه، در ادامه نحوه ي دريافت سود سهام عدالت و استعلام آن را بررسي مي كنيم. با ادامه اين آموزش همراه ما باشيد.

ثبت نام سهام عدالت

سايت سامانه سهام عدالت

براي اينكه بتوانيم وارد سايت مورد نظر شويم ابتدا از اينجا يا با وارد كردن آدرس اينترنتي https://www.samanese.ir در مرورگر خود، وارد سامانه مورد نظر مي شويد. در عكس زير همانطور كه مشاهده مي كنيد بر روي دكمه ي قرمز رنگ يعني ورود به سامانه كليك مي كنيد.(براي اينكه بهتر بتوانيد از امكانات سايت استفاده نماييد و با مشكلي مواجهه نشويد پيشنهاد مي شود كه از مرورگر هاي كروم و يا فايرفاكس استفاده نماييد.)

سهام عدالت

در قسمت بعدي كه شروع كار هم مي باشد يكسري توضيحاتي در مورد سهام عدالت داده است، براي مشاهده وضعيت مشمولين سهام عدالت، در صورتي كه به اشتباه بيش از سه بار اطلاعات خود را وارد نماييد، سايت به مدت ۷۲ براي دسترسي و ورود به سامانه براي شما مسدود مي شود. پس بايد موارد را به خوبي مطالعه كرده و سپس اطلاعات را بدرستي وارد نماييد. در ادامه، تيك گزينه ي “مطالب فوق را مطالعه نموده و مي پذيرم”، را انتخاب كرده و بر روي دكمه آبي رنگ ادامه كليك مي نماييم.سهام عدالتسهام عدالت

كدملي

در ادامه براي براي شناسايي و احراز هويت از شما خواسته مي شود كه كدملي خود را به صورت كامل و بدون خط تيره وارد نماييد. پس دقت كنيد كه كد ملي خود را وارد كنيد نه شماره ي شناسنامه! سپس كد امنيتي را وارد مي كنيد. كد امنيتي نسبت به حروف كوچيك و بزرگ حساس است، پس با دقت، كد امنيتي را وارد نماييد و بر روي ادامه كليك مي نماييد.سهام عدالت

نام و نام خانوادگي

در قسمت بعدي، با توجه به كد ملي كه وارد كرديد، نام و نام خانوادگي سه نفر نمايش داده مي شود كه شما مي بايست نام درست را انتخاب نماييد. دقت داشته باشيد كه در پايين، يك تايمر وجود دارد كه بايد در زمان مشخص، عمليات مورد نظر را انجام دهيد. سپس نام و نام خانوادگي مورد نظر را انتخاب مي كنيد و بر روي ادامه كليك مي نماييد.

سهام عدالت

نام پدر

در ادامه نام سه شخص آورده مي شود كه شما بايد از بين اين سه شخص، نام پدر خود را به درستي وارد نماييد. پس بر روي نام مورد نظر كليك مي كنيد و بر روي ادامه نيز مي زنيد.

سهام عدالت

سال تولد

در قسمت بعدي هم سال تولد وجود دارد، كه از بين سه سال تولد، گزينه ي درست را انتخاب مي كنيد و بر روي ادامه كليك مي كنيد.

سهام عدالت

انتخاب شماره ملي

در بخش بعدي بايد شماره ملي خود را انتخاب نماييد. در صورتي كه كدملي و شماره شناسنامه شما يكي است پس از بين سه گزينه، خط تيره را انتخاب مي كنيد و بر روي ادامه كليك مي كنيد.

سهام عدالت

تاييد اطلاعات

سپس در ادامه بايد اطلاعات خود را تاييد نماييد. در صورتي كه اشتباهي رخ داده است، مي توانيد آن را اصلاح نماييد. اگر كه ايرادي نداشت و اطلاعات را تاييد مي كنيد، مي توانيد بر روي ادامه كليك نماييد.

سهام عدالت

در ادامه وضعيت دارايي سهام عدالت خود را مشاهده مي كنيد كه مقدار كل آن محاسبه شده است. سپس در پايين تر، يك جدولي مشاهده مي كنيد كه در آن، مقدار سود، زمان واريز يا واريز نشدن را در حساب خود مشاهده مي كنيد. در جدول، تاريخ اختصاص سود منتهي، مبلغ سود علي حساب، توضيحات، مرحله، تاريخ واريز، بانك، شماره شبا، مبلغ واريزي و توضيحات را مشاهده مي كنيد. چنانچه شما اصلا سود سهام عدالت خود را دريافت نكرده ايد در قسمت توضيحات از شما مي خواهد كه شماره شبا خود را وارد نماييد تا مبلغ مورد نظر به حساب شما واريز شود.

سهام عدالت



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (0)
 
تاريخ : ۶ تير ۱۳۹۸

سنگ مصنوعي از اواخر دهه 70 ميلادي با استفاده از مواد شيميائي ( آكريليك ها و پليمرها و رزين ها ) در كشور آمريكا توليد شد .

در دهه 90 ميلادي شركت برتون ايتاليا با استفاده از فن آوري توليد در خلاء و استفاده از رزين هاي خاص موفق به توليد سنگ مصنوعي رزيني با نام Bretonstone گرديد كه در حال حاضر بازار بين المللي به ارزش حدود 3 ميليارد دلار دارد . موارد استفاده اين محصول ، رويه ميزها و كانتر آشپزخانه ها و دستشوئي ها و تزئينات داخلي مي باشد .

غير قابل بازيافت بودن – لغزنده بودن و آتش زائي و عدم مقاومت در برابر UV ( اشعه ماوراء بنفش نور خورشيد ) از مواردي است كه اين محصول را براي استفاده در كف و نما جايز نمي كند . ضمناً با تدوين قوانين جديد بين المللي در رابطه با حفاظت محيط زيست كالاهائي كه از مواد غيرقابل بازيافت توليد مي گردند ، كم كم از چرخه توليد حذف خواهند گرديد .

در اواخر دهه 90 ميلادي شركت برتون موفق به توليد سنگ پايه سيماني گرديد كه در دنيا با نام سنگ صنعتي يا سنگ مهندسي شناخته مي شود .

استفاده از محيط خلاء در توليد قطعات بتني ، محصولي قابل رقابت با انواع سنگ طبيعي را به وجود مي آورد .

استحكام و مقاومت بالا ، تنوع و قيمت مناسب و اجزاء كلاً طبيعي از خواص منحصر به فرد اين توليد مي باشد .

سنگ صنعتي سيماني برتون ( Terastone) – غيرقابل اشتعال – مقاوم در برابر UV – قابل پرداخت با انواع ساب از زبر تا صيقل – ابزار پذير – و با خواص فيزيكي كاملاً مشابه سنگ طبيعي مي باشد .

شركت سازان سنگ سالار تنها واحد توليد Terastone در خاورميانه است و سنگ توليدي به صورت استاندارد با رنگ ثابت و يكنواخت و با قابليت حق انتخاب بافت و رنگ توليد مي گردد .

انواع سنگدانه هاي قابل مصرف : كوارتز – مرمريت – گرانيت و سيليس مي باشد . رنگ هاي مصرفي فقط توليدات باير آلمان كه رنگدانه هاي معدني است ، مي باشد .

منبع مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط سارا بيات
نظرات (1)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]